Beglodd på badestranden

I dag har vi hatt en utrolig fin dag- som startet med å dra på badestranda i nabokommunen. Jeg har hørt så mye skryt om den siden de nå har fått lagt sand der.

Stranda var også fin den, men mye mindre enn forventet. Tror ikke noen klare å holde korona avstand der i helgene nei,  hehe.

Selv om stranden var veldig liten og veldig mye annerledes enn forventet så er den absolutt langt mye BEDRE enn den vi har her hjemme! Ikke mye tang og tare heller. BARE mennesker i bygda som glaner når man kler av seg og sprader rundt halvnaken på stranden… Men beglodd blir jeg jo overalt, so what else is new? Haha.

I dag prøvde jeg også å lage en tiktok snutt fra stranden, men kjenne jeg er helt ute av “gamet” så fikk det ikke helt til sånn jeg ønsket. Derfor droppet jeg det.

Kjenner jeg må få øvd det litt inn igjen før jeg blir å poste noe nytt. Gidder liksom ikke noe halvveis, i tillegg var det litt små kleint å prøve-og-faile gjentatte ganger på stranden  med så utrolig mange tilskuere hahahah. 

Anyways.

Allerede i starten av uka planla jeg overnatting til snuppa så jeg visste selv at jeg kom til å holde meg hjemme en av dagene i helgen, omg. 😂🤟🏾

Jentene har kost seg med en varm og deilig dusj. Fredags snacks og siste innspurt med filmen ELDORADO før natta. I morgen har vi allerede lagt planer fra morgenen av så her blir det tidlig kveld på meg.

Gleder meg masse. natta. 🥰

0 kommentarer

Siste innlegg