Beauty is pain!

Heisann og god mandag! Ny uke og nye muligheter, er det ikke det de sier? Well.. Hadde man bare følt seg like uthvilt og opplagt også.  Jeg er nesten like trøtt som jeg var i går etter å ha vert oppe natt til søndag. But what else is new… Right? Jeg føler meg jo alltid trøtt igrunn. Sykt irr egentlig. 

Men uansett da.

I går kveld snappet jeg mye med en venninne hvor vi nå har blitt enige om å starte på shake fra og med i dag. Hvordan dette shake- livet skal gå er jeg egentlig litt usikker på.  Men det blir vel noe veldig ekstremt tenker jeg, kjenner jeg meg selv rett liksom. Her er det enten alt eller ingenting og ikke noe tull sånn midt i mellom. Så dette kan bli meget interessant mtp at jeg nå skal bytte ut alle måltidene med KUN shake, minimum i en uke. Men jeg vil jo aller helst holde ut i 2 da! Klarer jeg det? Haha tviler men skal jo i allefall prøve.  

Oh loard… Kjenner det allerede er tungt bare å tenke tanken. Og da har jeg ikke startet på mitt første måltid enda, Hahahaha! Livet da dere? Beauty  is PAIN, or what nah 💁🏼‍♀️💥

0 kommentarer

Siste innlegg