Barnefri er farlig!

Hallo søtinger! Likte dere den siste YT filmen av meg og Isadora, hvor hun sminket meg? Var den ikke søt? Hun er så flink og ikke minst utrolig kamera vennlig!

Det er flere av dere som etterlyser filmen jeg skulle legge ut på søndag. Nå har det seg sånn at den filmen blei det utrolig mye tull med og jeg tror faktisk  jeg må redigere den helt på nytt! Selv om filmen i seg selv ikke blir sånn kjempe lang så tar det veldig lang tid å redigere altså. Det er ikke bare bare.

Men over på noe annet! ATM sitter jeg ved stue bordet for å legge dagens første makeup, til tross for at det nå har begynt å bli litt seint. Men la oss være ærlige… Det er aldri for seint for bilder, ikke sant?

I dag har vi barne fri og “farlig” er det. Vi har sovet bort bort enorm tid av dagen. Spist frokost, sett film i sengen og kost oss slik som kjærester skal gjøre. Kjæresten ligger e da. Men siden jeg har “shitt” to do gikk jeg i dusjen og nå sitter jeg her.  I kveld har jeg lyst at jeg og kjæresten skal gjøre en YT challange, men hvilken har jeg enda ikke bestemt meg for. Senere har jeg også lyst til å legge ut en makeup look, hva tror dere om det? 😀

Nå skal jeg bare føne håret, sette i hestehalen og skifte så er jeg veldig klar for å gripe ettermiddagen!

0 kommentarer

Siste innlegg