Barndomsminner

Hei dere! For øyeblikket står jeg på kjøkkenet hjemme hos besten og besta hvor farmen står på i bakgrunnen å jeg drømmer meg litt smått bort i den nye appen Disney+.

Det er jo ikke til å stikke under en stol at jeg ELSKER alt av disney og tegne filmer. Men hvem gjør ikke det? Jeg elsker jo fortsatt barbie filmene liksom og blir fortsatt like fascinert av alle de magiske eventyrene, enhjørningen, kjolene og sangene som barbie fortsatt sitte å gnåler på. Hahahah! 

Hvordan jeg liker  seriene kommer vel litt ann på men kanskje jeg finner noe spennende likevel? Jeg husker jo godt hvor opphengt jeg var i disney channel og seriene som “det søte liv til sjøs”. Oooh! “thats so raven” og “hannah monthana.” At det finnes mye barndomsminner på den appen er det i allefall ingen tvil om.

Nå har jeg akkurat frisert besta og er egentlig ganske klar til å finne senga om ikke så alt for lenge! I morgen ønsker jeg å våkne tidlig og få noe ut av dagen. Det beste jeg veit er jo både det å føle og være effektiv. Går jeg en hel dag uten at jeg får gjort en ting er liksom resten av dagen ødelagt og jeg daffer mesteparten bare rund.. Helt krise!🤦🏼‍♀️ 

Men nå skal jeg faktisk ikke ta ting alt for tung eller være for streng mot meg selv. For  nå var jeg jo faktisk helt sykt effektiv hele forrige uke og i helgen. Det skal sant å sies! 

0 kommentarer

Siste innlegg