Bare å glemme!

Er det noe jeg er jævlig flink til så er det å faen meg distrahere meg selv bort i fra jobb.. Igjen, haha! Men trøster meg selv med at denne uken har allerede gått over alle forventninger da. Og i morgen er det besten og besta dag så da har jeg all verdens med tid uansett.I dag hadde Isadora med en venninne hjem fra skolen og her sitter jeg å grer igjennom exstentions som jeg nå har dratt ut fra skapet, lol. Det skal nemlig vaskes men at rosa fargen forsvinner helt på første vask er bare å glemme. Veit ikke om rosa sjampoen kommer til å slippe 💯 heller jeg, men vi får bare prøve. Om ikke så har jeg kommet frem til den konklusjonen at når jeg skal ha håret ned får jeg bare kjøre på med rosa og når jeg har håret opp kan jeg heller ha blondt, hah! Var ikke det lurt eller? Da får jeg litt variasjon også, det liker jeg!Sånn akkurat nå spekulerer jeg litt på hvordan jeg ser ut med hele håret rosa. jeg såg jo døds bra ut i rosa selv om jeg var litt rundere. Så nå må jeg jo bare se helt fantastisk ut i den fargen etter som jeg nå har gått ned enda mer.  

Tenk om jeg bikker 20 kilo mindre da enn sist.. Wow, det har gått super fort og bare den siste uken har jeg gått ned hele 4 igjen, amazing! Går jeg ned 5-6 til nå så har jeg ikke vert så lett siden… Når? Ikke sant!

Ikke lenge til jeg kan begynne å trene igjen også, det gleder jeg meg veldig til 🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg