Babe alert- Mine bursdagsønsker

Heisann alle sammen! Nå er det virkelig ikke lenge igjen til jeg har bursdag og fyller hele 29 år. Men hvem skulle vel tro at 29 kunne se så innmari bra ut? Ikke en eneste rynke liksom,  hallo.. look at this “babb, slabb, kebabb” hahahahahahahhahaahahahahahahahah!!!!!

I år ønsker jeg meg ikke så veldig mye på lik linje som andre år, tidligere. Jeg er en type jente som kjøper meg det meste jeg har lyst på i stede for å gå rundt å ønske meg det. Det å gå rundt å ønske seg ting er jeg ikke tålmodig nok til, for det jeg har lyst på skulle jeg jo aller helst tatt i går. liksom. Ikke sant vel..? 💁🏼

Det jeg ønsker meg aller mest i år er å havne blant de 5 på topp listen over oss norske bloggere. Ikke blant top 30/40 liksom, selv om det er døds bra det også, bare på snart knappe 4 mn!! Jeg ønsker meg nye instafølgere på i allfall 50k og en solid plass med i bloggerne på tv 2 neste år!!

Er dette realistisk? Ja kanskje… Men i år? Neppe, haha!

Anyways.. Uten om det kunne jeg tenkt meg et trenings kort på treningssenteret for å bli enda mer babe enn hva jeg allerede er. Dra til London på en skjønhetsklinikk og den nye Macbook pro , men det treningskort kommer til sist.. hahaha.. neidaaaa… 🤪

0 kommentarer

Siste innlegg