Årets aller første

Treningsøkt og det føles faktisk veldig godt! Isadora har helt siden korona spurt om vi ikke kan dra på treningssenteret men jeg har lenge bare avventa litt siden mange av senterene har blitt stengt, mtp smittevern osv. 

Her på bondelandet ser det ikke til å stenge med det første likevel. Men vi har ganske mye treningsutstyr og apparater på loftet som bare har blitt stua vekk i en krok. Og i dag bestemte jeg meg for å ta noe av det ned i stua.

Ikke akkurat den mest ideelle plassen å ha tingene på. Men når det går mot sommer tenker jeg å sette alt ut på terrassen eller ut i garasjen sånn som mange gjør i LA, London og andre stor byer. 

Håper dette kan gi litt mer energi i hverdagen nå på vinteren. Men jeg tenker også å starte med tran og sanna sol, av alle ting. Heller ingen dum ide med D-vitamin for vi som er vandt med mye sol! 🌞

Ikke bare har vi hatt en fin felles trening i stua men vi har også hatt en veldig fin mor og datter tid. Hvor vi begge kan komme i form mtp kondis og helse 🥰

0 kommentarer

Siste innlegg