Am i broke or what??

Hei og god ettermiddag alle samme ! i skrivende stund sitter jeg i sofaen og befinner meg faktisk ingen andre steder enn på hytta, av alle ting. Livet mitt er så lite beregnelig som man kan få det til. En dag er jeg hjemme, neste borte og hva resten av uka bringer kan man jammen meg aldri vite.

Da vi sto opp i dag snakket vi litt om hytta, når det skal være visning der og div. Tirsdager og torsdager er jo en “typisk” søppel dag, hvor søppelhaugen liksom er åpen. Vi bestemte oss derfor da for å ta turen slik vi fikk ryddet å kastet alt skrotet vi ikke skulle ha både i kjelleren og i garasjen. Det er helt sykt hvor effektive vi har vert i dag og nå skal vi snart hjem etter feiring med tantebarn.

Men hvordan i alle dager er det jeg ser ut i dag da?? “am i broke or what??” haha.. Man kan jo begynne å lure da når man på daglig basis tillater seg selv å se sånn ut, lol! Føler meg helg grusom også skal jeg si deg!

0 kommentarer

Siste innlegg