alt jeg har stelt i stand her hjemme

herlighet for ett vær da dere! Nå.. ja  er det sommer!!! jeg har akkurat satt meg ned under parasollen på terrassen. jeg har brukt tiden helt fra jeg kom hjem til no på å vaske, skrubbe og fylle badebassenget til babylon. jeg har satt opp bedminckten (eller hvordan man skriver det) og noen andre leke stativ. jeg har sortert og ryddet i ute- lekene hennes, kostet terrassen samt ryddet å omublert slik at det har blitt bedre plass her ute. og alt dette i 29 grader, nå er jeg svett!

isadora er fortsatt på hytta hvor hun ville gå fjelltur å bader med noen venner.

i dag kom jeg hjem mye seinere enn planlagt. egentlig  skulle vi ligge å slikke sol på badestranden, men så kom det mennesker på hytta så da måtte vi bli værende. på hytta spiste vi egg og bacon før jeg dro hjem i 13 tiden.

nå er planen videre å åpne meg en kald cider, jobbe og bare vente på å kunne overraske isadora med alt jeg har stellt i stand her hjemme til henne. gjelder meg, hun kommer til å bli så glad!

0 kommentarer

Siste innlegg