Akkurat sånn som dere liker, lol!

Hei søtsaker! For øyeblikket kom jeg akkurat inn døren. Nye dusjet og ganske klar for sengen med ansiktsmaske og serie titting, sånn egentlig. Men på en annen side klør jeg også litt i fingrene for å male enten ferdig  gangen eller gjesterommet. Det er ikke mye som står igjen der så det hadde gått relativt fort, men kanskje jeg tar det i morgen?

Akkurat nå er jeg liksom på en ganske avslappet og veldig lite “stressende” vibe, om jeg kan si det på den måten.

I dag har jeg vert med snuppa mi på musikk øving, som vi alltid pleier på onsdager.

Også har vi vert hjemme hos besten og besta å sett på en utrolig hyggelig og fin julefilm. Bare for å ringe julen litt ekstra inn. Jeg skjønner jo at dere elsker sånt allerede så tidlig i november, ikke sant vel? haha! #justkidding

2 kommentarer

Siste innlegg