Jeg har missforstått konseptet

Hva jeg hadde i tankene om at kvelden på skolen skulle bringe kan jeg ikke svare på, men at jeg hadde sett for meg noe annet med juleverksted og lignende er i allefall helt sikkert. Sosial kveld i jule tiden og aktiviteter hvor man kan deles opp i grupper har jeg i allefall skjønt at jeg har missforstått konseptet på. Så mye innsikt har jeg men jeg var heller ikke den eneste som hadde trodd noe annet om kvelden. At tiltaket er hyggelig for barna er det ingen tvil om, de koser deg jo uansett. Men vi voksne blir jo egentlig bare sittendes som “tilskuere” hvor vi tørr prater med hverandre i nesten drøye to timer. Det er ganske lenge med tørrprat alstå! Akkurat det kjente jeg at jeg var alt for trøtt til i dag ass. Tror ikke jeg har gjespet så mye på lenge… Utrolig pinlig! 

Jeg liker jo egentlig ikke så veldig god voksne sammenkomster og sammenhenger sånn generellt, men det er jo bare noe man “må” gjøre når man har barn da.  Selv liker jeg best å trekke meg for meg selv å si minst mulig, selv om det er vanskelig siden jeg er en veldig sosial person! Og ofte sitter jeg med barna å leker, mye gøyere det 😅

På skolen var det en fin bukett med mennesker som hadde tatt turen fra 1 klasse . Her lente vi doktor, spillet brett spill å spiste pepperkake før busselalle tid.

 

0 kommentarer

Siste innlegg