ADVARSEL (STRANDA)

⚠️ LÅS DØRENE!

Torsdag forrige uke opplevde jeg noe veldig ubehagelig og traumatiserende. Hvor jeg hadde gjort meg klar for kvelden, klokka var rundt 22:30 og jeg hadde tatt meg en dusj. Med andre ord var jeg veldig lettkledd på soverommet med håndkle på hodet i undertøy, men ikke noe på overkroppen!

Jeg så på serie i mens jeg skulle kle på meg. Pluteslig høre jeg noen som tok i døra. Jeg pauset TV-en lurte på hva det var. Jeg visste jeg mest sannsynlig ikke hadde låst døren siden jeg ikke hadde lagt meg for kvelden enda. Det gikk en liten stund men jeg hørte ikke noe mer…

Plutselig er det full bråk på kjøkkenet. Jeg tenkte kanskje det var besten eller besta som bare var innom for å hente eller levere noe. Jeg ropte hallo gjentatte ganger men fikk aldri noe svar tilbake!?

Når jeg ikke fikk respons løpte jeg med litt små angst mot kjøkkenet, ( fortsatt veldig lettkledd)!

Hvor jeg til min store forskrekkelse høre en mørk stemme. En MANNESTEMME!! Hvor en svart skygge runder hjørnet på peisen og komme i full fart mot meg! 

Han sier han er kåt og begynner å ta på seg selv… Der hvor man ikke skal ta seg i offentlighet!!!! Han trakasserer meg seksuelt der jeg nærme står naken på stua. Han nekter å gå og tar mer og mer på seg selv, gjentatte ganger. 

I mitt hode var jeg livredd for både å bli voldtatt, drept, banka, knivstukket, skutt…. Ja gudene måtte vite alle tankene som gikk gjennom hodet mitt!

 

Hendelsen blir så klart politianmeldt !  Men det som kanskje skremme meg aller mest med hele situasjonen er: jeg er alenemor og har en datter på 8 år. Hun var hjemme!!!!

Takk og gud for at hun sov inne hos meg den kvelden.

Hadde hun sovet på eget rom hadde rommet hennes vert ett av de første rommene denne mannen hadde gått forbi eller i verste fall- tatt seg inn på!!!!

 

Jeg var LEGIT redd for at vi BEGGE skulle bli voldtatt!!

 

Mannen skremte virkelig vettet av meg som voksen. Tenk hvor redd et lite barn hadde blitt!!??

Bare 30 min før hele hendelen var jeg en tur i vaskekjelleren. Bare tanken om å kunne ha møtt denne mannen inne på romme hos datteren min er faktisk helt for jævlig!!!
Nå låser jeg døra selv om det ikke er kveld eller mørkt ute!

 

0 kommentarer

Siste innlegg