A girl have do what a girl have to do

Omg folkens.. Veit dere hva som har skjedd eller??! Tror ikke dere at jeg har fått melding om at kameraet mitt er funnet da?  herreguuud, er ikke livet fantastisk eller. Eneste problemet nå er jo at jeg dro fra Oslo til Hønefoss i dag for å så dra videre til flyplassen i morgen.. MEN det fikser vi! Jeg får bare stå opp tidlig i morgen, dra inn til byen, grabbe kameraet også dra til fly plassen fra Oslo S istede.

Er det noe jeg har så må det virkelig være gullhår i ræva ass! At jeg er en sterk kvinne som aldri gir meg når det kommer til ting jeg ønsker er noe jeg virkelig setter pris på! Denne gangen har jeg virkelig ringt rundt og dradd skikkelig “i trådene” når det kommer til nettverk osv, siden søndag.

Jeg har sikkert mast høl i hodet på mennesker jeg nettopp har møtt og som jeg kjenner fra før, nettopp for å sjekke alle mulige situasjoner for å finne igjen min dyrebare skatt, haha.. But what the fuuck, a girl have to do what a girl have to do. Aaait? 🗣🚨💯

Er det noe denne kvinnen ikke får til eller?? La oss feire Wohoo! 😍👑

0 kommentarer

Siste innlegg