71 grader nord inspilling

Nå har det gått mye av spekulasjoner på hvor 71 grader nord kjendis blir spilt inn i år og deltageren har vert sykt hemmelighetsfulle. Med spektakulære fjell, lange daler og store fjorder har deltageren befunnet seg på ingen andre steder enn min lille hjembygd, Stranda. 

Her har deltakerens ligget til kai med egen produksjons båt og overnattet på vårt lokale hotell. Bygdedanser har spottet noen av kjendisene i hotellhagen og andre har også fått tatt bilder med enkelte.

Det at et riksdekkende tv selskap skal dekke store deler av Stranda #skinkebygda er jo veldig mange ganske stolte over. Det syke er jo at jeg faktisk hadde tenkt til å melde meg på dette året men mye skjedde så fristen gikk ut. Jeg har opp til flere ganger tidligere fått tilsendt mail/sms eller hvor produksjoner til div tv greier har vestleg om å søke/melde meg på div tv programmer. Det er jo alltid hyggelig da 🤩

Men hvor kult hadde det ikke vert om jeg hadde deltatt på denne sesongen siden den faktisk startet årets sesong på ” Ikkje dinne stranda,  ikkje dinne stranda… MEN… Dinna stranda” 😆🚨🚨🎉

OSLO, 20200823; Årets 71 nord – Norges tøffeste kjendis deltagerer. Vår Staude, Steffen Iversen, Iselin Guttormsen, Henrik Elvestad, Per Heimly, Victor Sotberg, Isabel Raad, Fay Wildhagen, Astrid Uhrenholdt Jacobsen og Adrian Sellevoll. FOTO: MORTEN BENDIKSEN
0 kommentarer

Siste innlegg