5 Undervurderte ting

Egg: I går kveld sto jeg på kjøkkenet å spiste egg til kvelds på brødskiven, noe som er veldig lenge siden jeg har spiste siden jeg egentlig ikke spiser brød. Da tenkte jeg samme tanke jeg har tenkt så sykt mange ganger før når jeg spiser egg faktisk.. Og det er at speilegg på brødskiven egentlig er så sinnsykt undervurdert! At det finnes mennesker der ute som ikke spiser eller liker egg er jo bare helt utrolig! De veit bare ikke sitt eget beste og går virkelig glipp av en god frokost eller hyggelig kvelds. 🍳 Barbere: Nå er vel kanskje jeg en av de ytterst få som faktisk barberer seg under armene, leggene og andre private deler av kroppen hver dag. Om ikke det er hver dag så er det i allefall annenhver og ikke lengre enn det! Er det noe jeg virkelig hater så er det kropps hår og da spesielt når det holder på å vokse ut og blir om til pigger. Uavhengig om det er på meg selv eller andre! Her skal det vær et “pigg fritt miljø”, lol! 😅 Ingenting er bedre enn silkemyk hud over alt!Tannpuss: Omg! Denne er det vel mange som kan relatere seg til? En kveld på byen så rett i sengs uten å pusse tennene er rett og slett selvmord, da spesielt om man har spist en kebab eller annen mat på tur hjem! Men egentlig syns jeg det er ekkelt å bare legge seg i hverdagen uten å pusse de. Tenner er noe som aldri vokser ut igjen i voksen alder og de skal man ha for resten av livet! Ta vare på tennene dine. Og ingenting er bedre enn å våkne opp med en ok ånde om morgenen både for deg selv og andre.Vaske håret: Spesielt denne kan jeg selv føle er sykt utfordrende de dagene man ikke egentlig orker å stelle så mye med håret, men man faktisk burde. Som jente med både tykt og langt hår er det en dags jobb bare i seg selv å få sjamponert håret ikke bare en runde men gjerne 3. Du skal ha i balsam, ha ut flokene og da også gjerne kure det i 30 min før du evnt kan begynne å skylle det ut. Bare det å ha igjen varmtvann så andre du bor med også kan få ta seg en dusj er en utfordring i seg selv, haha! 😄

Salat: Med de riktige ingrediensene kan en salat faktisk være helt amazing! Det å spise en salat bare som måltid føler jeg kanskje har blitt mer en “jente greie”, siden overraskende mange gutter og menn mener salat er for kaniner. Mange av de jeg kjenner spiser nesten ikke grønnsaker engang? Noe jeg syns er helt sinnsykt! Salat og grønnsaker er digg! Ikke bare blir du mett av det men det holder deg også frisk og sunn med et plettfritt utseende. Salat og grønnsaker er viktig!!!!!

0 kommentarer

Siste innlegg