2020 Come at me, or what ever..

Hei feststemte mennesker! Jeg kan tenke meg at de aller fleste er like sliten som meg og kanskje verre også etter mange uker med jul og greier Jeg er hjemme igjen å fiffer opp utseendet for den flotte kvelden i mens Isadora er på bess hos en venninne. Det har vert noen rolige dager for henne med tanke på fri fra skolen, venner å sånne ting. Og man merker fort at barn trenger å få utløpt en hel del energi som har blitt samlet, lol. 

Anyways.. Husker dere jeg hadde en YT film fra lillejulaften og julaften? vel nå holder jeg på å filme fra nyttår så vi får se om jeg kan slå sammen alle dagene så det blir litt innhold i det minste. I dag holdt jeg på å kræsje… Kræsje med gulvet, er så maaaad svimmel omg. Men det går helt fint hadde det gøy i går. Egentlig å se forbi all bull shitt så er jeg  ganske klar for 2020 og 2019 har lært meg så jævlig mye, omg.. Men til syvende og sist har jeg utrolig mye gøy i vente for det kommende året så det går bra. 🙃  Hvem veit.. Kanskje plutselig er jeg med i Bloggerne på tv 😉😎

Vi blogges ✨

0 kommentarer

Siste innlegg