Reisen er utsatt

Hei dere 🙂 nå sitter jeg på Gardermoen å venter på flyet som har blitt forsinket med hele 2 timer og 45 min! I går spiste jeg en bedre middag når jeg var fremme i Oslo og sjekket inn på ett fly hotell for å være nærme flyplassen siden flyet skulle gå så utrolig tidlig. Jeg har allerede sjekket inn å spist frokost her på «Food truck festival». Ett veldig kult sted men den ketchupen som var på kunne de godt droppa altså, hallo? Hvem har ketchup på egg og bacon liksom?? I allefall ikke jeg! Lol. I går skjedde det noe helt fantastisk som endte med en freaking RING på fingeren?? Whaaaat??! Så sykt uvirkelig å jeg såg ikke den komme ass. Men jeg har det bare helt latterlig bra om dagen. Jeg sa jo det :))))) iiiiik!!!

Anyways.. da sitter jeg her da usminka og jævlig, med kun 3 timers blund på øyet å ser langt i fra så glamorøs ut som i går. Haha! Vi blogges!

0 kommentarer

Siste innlegg