Min jul og nyttårsfeiring

Hei folkens 🙂 nå er det lørdag å det føles ikke sånn ut litt engang! I helgen har jeg nok engang bestemt meg bare for å ta det rolig. Dette er vel 3 helgen min på rad, også derfor ganske «u vandt» i forhold til det harde party livet som jeg har hatt tidligere. «Boom» til alle som alltid måtte kommentere at jeg «drikker for mye/ hele tiden» eller «du klare aldri å ha ei edru helg». 😉

I helgen gjør jeg ikke så mye annet enn å være hjemme, kose meg med familien å jobbe litt. Jeg skulle egentlig ut å spise med noen venner å der etter til en venninne men siden formen ikke er helt på topp så prøver jeg å holde det rolig til jeg skal reise om en uke ca.

I julen har jeg ikke gjort så veldig mye da heller. Jeg har vert ute bare 2 ganger om jeg tar med nissefesten som vi var på helgen før julaften. Året før var jeg ute nesten hver dag og sånn har jeg vel egentlig holdt det gående siden. Som dere sikkert ser så har jeg ikke engasjert meg så veldig mye i juletiden og nyttårsaften med bilder osv. Har egentlig bare følt meg tykk og jævlig. Omringet av familie, mat, hår farging og godteri, blææææææ!

På nyttårs aften sto jeg ute å gikk inn i det nye året med familien og «mr right» på FaceTime, Haha. hvem skulle tro at FaceTime kunne være så romantisk? , lol.

I skrivende stund ligger jeg på soffan hjemme hos mamma og pappa. Vi har sett en film å kost oss i hverandres selskap. Nå skal jeg snart hjem hvor jeg tenkte jobbe litt å bare slappe av 🙂

I uka som har vert har jeg også bare brukt tiden min til å jobbe strukturert og trent mye. Håper alle har en super fin lørdags kveld

Xox dolla

0 kommentarer

Siste innlegg