Vi har blitt feite å selvtilliten er på bunn

Hei og god jul alle sammen! Julen er snart over og jeg kan rett og slett ikke vente med å komme tilbake til hverdagen igjen nå! Med all denne jule ferien, jule maten og ingen døgnrytme så føler jeg ikke at jeg får gjort noen ting av hva som forventes av meg. I jula har jeg verken eiet disiplin eller begrensning på mat og alt går til helvette, haha. Vekta har gått opp, vi føler oss som noen runde julenøtter. Selvtilliten er på bunn og dobbelthaka har kommet frem. For meg som jobber selvstendig må jeg være disiplinert når alle andre har fri og greier. Noe som har vert veldig vanskelig med familie besøk og festligheter med venner.

Nå har jeg forstått det sånn at det er veldig mange av dere som er super nyskjerrig på hvem «mr right» er og hvordan jeg hadde det hos han resten av helgen da jeg var der.

Update:

På lørdags kvelden fikk jeg disket opp 2 retters middag som besto av kreps som var stekt i ovnen og marinert til forrett. og entrecôte me fløtegratinerte poteter å brokolisalat til hovedrett. Der etter noen herlige drinker.

(her gikk jeg forresten tom for batteri på kameraet å hadde ikke med meg lader).

Tror aldri jeg har hatt det så fint og romantisk med noen før i hele mitt liv. Og en så fin, omtenksom, snill, morsom og romantisk mann skal man jammen lete lenge etter. Da vi var ferdige å spise dro vi en tur på vors hvor det viste seg at jeg kjennte halve vorset. Haha jeg sier det igjen, verden er liten! Det var jo litt godt og faktisk kjenne noen der så jeg ikke følte meg helt teit å på utstilling. Men utstilling blei det jo uansett når vi dro på det utestedet hvor det var nissefest lol. Jentene glana som om de aldri hadde sett en babe før og det samme gjaldt for gutta. Men for min del gjorde det ingenting fordi jeg følte meg så sykt heldig for å ha den kjekkeste gutten hengendes over meg, pyntet fra topp til tå med sløyfe og greier. Jeg kunne se hvor jentene sikla over han å guttene var all over meg med engang han bare skulle en tur i baren, or What evah! Vi satt en gjeng på ett bord med bandet som syns det var poppis å bruke bordet vårt som scene. På ett tidspunkt satt visst jeg og «mr right» å klina, tror ikke dere at den seansen havnet rett på jungeltelegrafen til ene vokalisten sin Snapchat? Haha.. jeg dør! Hadde litt fylleangst når jeg våkna dagen etter faktisk, men det hadde jeg ikke tid til for jeg skulle rekke båten kl 11 videre hjem til familie kos på lillejulaften.

0 kommentarer

Siste innlegg