Hjemme hos «mr right»

Hei folken og god helg!

Veit jeg har vert litt on and Off på sosiale medier men fokuset mitt er litt på andre steder for tiden.

De siste tre dagene kan jeg faktisk ikke huska helt hva jeg har brukt tiden min på. Men sikkert litt julerydding og sånne ting nå når jeg tenker meg om. På torsdags kvelden fikk jeg besøk og i går var vi en tur på Moa for litt jule shopping å kosa oss i ett hav av menneske.

Jeg er bare så super happy om dagen, gliser fra øre til øre og føler meg om en jubel idiot haha! I helgen er jeg hjemme hos «mr right» for første gang å blir her helt til søndag 🙂 hjemme har jeg fått snapper om ny snø i mens her koser vi oss i pluss grader.

I skrivende stund sitter jeg i sofaen å tenkte jobbe litt før det blir en tre retters middag etterfulgt av nissefest og kos, noe jeg ser veldig frem til. Denne plassen er ikke så ukjent fra før siden min «longtime ex bf» også bor her. Super ironisk men sånn er det. verden er veldig liten i allefall det er jo helt sikkert. Jeg var forresten heldig å få en fin bukett med blomster også før jul, han er bare så søt altså! I går satt vi bare hjemme i undertøy å drakk vin og spruddlevann, kjempe romantisk. Men de bildene legger jeg ikke ved haha.

Vi snakkes etterpå da! Xox Queenzy

0 kommentarer

Siste innlegg