Jeg har begynt å date

Hei alle sammen 🙂 i dag er det lørdag og bare en liten uke til julaften. Er ikke det sykt eller hva? Herregud. Jeg får nesten hjerte stopp bare av å tenke på hvor fort tiden går. Bare det at vi snart er over på ett nytt år gjør meg svimmel men syns også det er utrolig godt! Dette året som er nå har vert helt jævlig på alle mulige måter så jeg gleder meg til å få en ordentlig «ending» på dett kapittelet å bare la alt det dårlige ligge igjen i 2018 liksom.

Livet lyser for tiden. Jeg har fått nytt musikk utstyr, mange spennende samarbeidspartnere, prosjekter, kontrakter, gått ned i vekt og begynt så smått å date igjen faktisk. Så jævlig absurd! Kan ikke huske sist jeg datet noen som er verdt å date eller som faktisk er oppegående og snill mot meg 🙂 haha. Sikkert mange av dere som raser nå men jeg er ikke offesielt off the market folkens. Det er fortsatt håp, bare så det er sakt. Lol. Vi er vel så og si helt i start fasen av datingen så la oss bare holde det sånn å se hva som skjer. Jeg stresser ikke!

Så ja. Derfor har jeg ikke rukket å blogge for dere siden jeg har hatt besøk siden torsdagskveld etter øving.

Dette er nå andre helgen min på rad hvor jeg bare tar det helt piano og ikke har noe spess behov for å feste. Helt sykt hvor mye annet man får gjort når man ikke er ute. Nå er det faktisk mulig å kunne nå både drømmer å mål haha. Tenk hvor mye tid alkohol, fest og fyllesyken egentlig «stjeler» av tiden din! Fy flate, det er helt mind blowing!

0 kommentarer

Siste innlegg