Helt uinteressert

Hei alle! Dere har det bra eller? For en start jag har hatt på uka, helt sykt. Føler meg skikkelig effektiv, opplagt og motivert. Helt sinnsykt. Så bra som jeg føler meg nå har jeg ikke følt meg på lenge ass å da til tross for fortsatt lite søvn om nettene.

I dag startet jeg dagen min med en deilig varm dusj og full pakke. Nå har jeg jobbet i noen timer, spist litt å faktisk ordnet meg til en forandring. I dag var jeg en tur i banken for å ta nytt bilde til det nye bank kort mitt. Alle dere som kjenner meg veit jo at jeg ikke har hatt noe sånt siden april i fjor så det begynner vel snart å bli ett helt år siden, hvor sykt er ikke det? Etter jeg endret navn fra Alexandra til Dolla Alexandra så måtte jeg jo ha nytt kort og det er ikke bare bare på bondelandet skal jeg si dere. Da fikk jeg beskjed om å skaffe pass som legitimasjon. Neida der var det ikke nok å ta med den gammelt legg pluss brevet fra altinn hvor navne endringen er godkjent. Siden jeg ikke hadde bruk for ett pass der og da å måtte busse til en helt annen kommune hvor bussene går med hundre timers mellomrom så bare valgte jeg å utsatte det. Så viktig var det ikke.

I mellom tiden har jeg bare først over penger til familien eller venner som der igjen har tatt ut til meg. Når jeg har vert ute å reist har jeg lånt kortet til mamma og bare ført over penger på det etter at henne har «tømt» sitt på en annen konto. Da har jeg ikke hatt noe hastverk med å skaffe nytt egentlig. Skikkelig bortskjemt. Men nå når jeg skal reise såpass langt i januar så jeg ha noe annen form for leggis enn passet mitt, og da aller helst med flunkendes nytt bilde.

Nå skal jeg en tur på mix klubb med Isadora. Jeg har så klart tatt med pc å prioriterer jobbe litt. Her er det så sinnsykt gørr skal jeg si dere, sitte blandt de andre foreldrene å bare snorke seg igjennom all barne praten og alt det andre som måtte høre til. Da liker jeg aller helst å bare melde meg helt ut. Sorry ass, men det der er bare helt u-interessant. Voksne mennesker som egentlig ikke har relasjoner til hverandre eller er noe interesse i deg som menneske men som bare sitter der å tørr prater fordi man har barn på samme alder eller noe.. eeehm- nei takk :p Da setter jeg meg heller alene i ett hjørne ass, haha!

0 kommentarer

Siste innlegg