Ikke i helge modus

Hey babes. Nå har jeg akkurat kommet inn hjemme å hadde Igrunn tenkt å sette meg ned for å jobbe litt men vet ikke om jeg orker. Satt meg i soffan å «poff» der gikk all luften ut av meg. På Moa var det så klart fullstendig jule kaos! Allerede liksom, ja dere kan jo tenke dere hvor jævlig det kommer til å bli når julen nærmere seg. Moa i Ålesund har jo blitt Norges største shopping senter, trenger jeg å si noe mer? Fullt av folk som står i kø, skubber å maser er jo absolutt det verste jeg veit.. og ikke for å nevne de elendige ansatte, Herregud! Det er mange av de med dårlig holdning og mangel på service. Takk Gud for online shopping. Ett rent helvette med andre ord selv om jeg ikke var der så forferdelig lenge at det gjorde noe liksom. Men i dag blei jeg veldig fort trøtt og lei, sikkert fordi jeg har sovet så sinnsykt lite denne uka.

I stede for å jobbe så har jeg begynnt å sette sammen noen møbler/hylle rund i huset, om en sko benk kan regnes som det? Ja på Langloveien er det vaktmester Dolliz som ordner opp vettu! Dere husker at jeg skrøyt sånn på meg hvor ryddig jeg liker å ha det i hjemmet og hvor effektiv jeg allerede skulle være på tirsdag eller når enn det var. Jaa.. altså det var jo den største bull shitten som har blitt fortalt hitt til i uka for her har jeg ikke rydda en jævla dritt før til nå skal jeg si deg, haha. Lenge leve lat skap.

Nå er jeg bare kjempe trøtt og iallfall ikke i helge modus, trodde det var onsdag eller torsdag i dag. Noe jeg syns er en skikkelig rar følelse å kjenne på siden jeg alltid er den som maser og gnåler om å få med mennesker rundt på fylla hver helg. Men nå er det liksom omvendt, helt latterlig sykt. Haha tror mesteparten av dere fikk bakoversveis når jeg faktisk presterte å være hjemme i dag. Husker mange av dere bare lo når jeg posta det på Snapchat allerede forrige søndag Hahahahah.. døde nesten selv ass. Men det er ikke det at jeg på død og liv ut. Men liksom.. Jeg er hjemme på kveldene hver dag i uka når isadora har lagt seg og ser nesten ingen så når helgen da kommer så er det som oftest alkohol og fest som er det sosiale for de aller fleste, dessverre. Men jeg liker jo å feste å er alltid «life of the party» eller festens midtpunkt. Så for meg er det egentlig helt greit, bryr meg Igrunn ikke. Jeg er jo en veldig spontan og sprudlende person så alt funker for meg så lenge jeg slipper å være alene for det er så syyyyykt gørr!!

Anyways… Nå kan jeg ikke vente med å ta ut linsene skal jeg si deg!! Er jo ikke litt vandt med å ha de på i utgangspunktet . Men Neida .. sove med de, ja det skal jeg så absolutt bare fordi jeg er for lat å ikke gidder ta de av om natta, omg. What a lovely life. Får bare være blind i noen timer hjemme da, Nice.

2 kommentarer

Siste innlegg