Jeg har fått nok

Hei og hopp alle sammen. I natt satt jeg oppe å lagde noen filmer men mistet så klart alt materialet når jeg var ferdig å redigere så da endte jeg opp med å legge meg i ett relativt oppgitt og surt modus. Det positive er at jeg fikk lagt meg mye tidligere enn dagen før, ilegg til at det endelig er helg.

Nå sitter jeg i bilen på vei inn til byen på shopping. Øynene er blurry fordi jeg sov med linser og håret er fett og lengter etter en skikkelig hår vask. Kjempe deilig, haha.

I helgen er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på. Det siste året har jeg vert ute så og si hver helg, også opp i mot to ganger i uka. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg tok hele helgen rolig for uten om helgen etter hjerteoperasjonen min. Med andre ord: det har vert MYE alkohol og festing. Som tidligere nevnt har det skjedd ekstremt mye den siste tiden og jeg føler rett og slett for å ta en liten pause. Jeg sier ikke at jeg kommer til å kutte helt ut livet på «byen» men jeg kommer til å trappe veldig ned. Si ifra 2 dagers til 1 og i fra hver helg til en gang i blant. Jeg har bare rett og slett fått nok. Nok av mitt ville party liv og ikke minst nok av mennesker rundt meg, jeg trenger luft. Serr!

Jeg har bare tenkt ganske mye de siste ukene og jeg trenger å gjøre ting som gainer meg. Ting som gjør meg lykkelig og ting jeg trives med. Man kan vel si jeg er der i livet hvor jeg bare må omstille hodet på nytt og finne meg selv igjen 100%. Snu ting til det posetive og tenke posetivt. Ta avstand fra mennesker som ikke gjør meg noe godt og få litt orden på ting igjen. Jeg har lenge nå bare følt at jeg har surret rundt som en kylling uten hode med tusen tanker. Og på ett tidspunkt hadde jeg ett liv men følte ikke at jeg levde det, om du skjønner ? Dagene mine bare sklei forbi og det føltes ut som om jeg satt på sidelinja uten å delta en dritt. Jeg til lot for mye og jeg godtok ikke minst ALT for mye.

Jeg har bare ikke energi, tid eller lyst til å bruke noe mer av tiden min med falske mennesker, toxic ppl, ikke relevante og da veldig barnslige situasjoner enkelt og greit.

Anywyas..

Jeg må nå prøve å jobbe litt. Været er bra å det er topp stemning. Ønsker alle en fortsatt fin fredag så snakkes vi etterpå, hade’a.

4 kommentarer

Siste innlegg