Oslove- del 2

På fredag sto jeg og Camilla opp bare etter 3 timers blund på øyet. Vi var helt død i hodet, sinn, kropp og sjel. Vi begge prøvde å overtale hverandre til å tro at det og slumre en halvtimes tid var en sinnsykt god ide. Hallo dere vet oss jenter.. prøver å overtale oss selv til ting som ikke har sann fornuft og prøver innbille oss om ting som ikke henger på grep, haha! Men det var helt til jeg snudde meg mot Camilla og innså at vi ikke lignet grisen og kom til å bruke lang tid på å sparkle trynet perfekt til avreise, siden vi var så sinnsykt trøtte og slappe…og for å være helt ærlig så hadde vi aldri rukket flybussen hadd vi sovet litt lengre.. det var på hengende håret for å si det sånn.. ikke akkurat ulikt oss da haha for dette skjer OFTE!!!! Lol

Dere veit når man er trøtt og det er tidlig så blir man skikkelig kald og stiv. Jeg syns ikke det er litt hyggelig engang og kroppen bruker så mad lang tid på å få opp temperaturen i kroppen. en felles venn av oss ringte ganske tidlig når vi sto å ventet på bussen for og advare oss om at «det er helt crazy kaldt i Oslo så jeg håper dere har kledd dere» selv i vinter jakke og vintersko sto vi allerede å frøys, kaldere enn dette var vi begge enige om at det neppe kunne være. Vi begge hadde faktisk neglebit på tæra og jeg selv trodde på ett tidspunkt at vi ikke var langt i fra grensen til amputering, Hahaahah!! Ja hvordan skal denne vinteren her ende, sant?!

Jeg vet ikke hvor ofte folk er innom Gardermoen men mye er hele tiden i forandring, det er jo helt sikkert! og denne baren? Vet ikke om det er en bar men det såg sånn ut, den var stengt så spurte heller ikke men ja… hele veggene og «lysekronen» er faktisk laget av norgesglass!!!? Herregud hvor kult er ikke det da? Og bare helt sinnsykt kreativt!!

På Gardermoen var det sykt hyggelig å ankomme siden de er så utrolig flinke på dekorering og pynte til jul. Føltes nesten som en helt annen verden i forhold til lille stusslige Vigra! Nesten litt flaut!

For dere «uvitne» der ute da så finnes det faktisk et eget winter wonderland i Oslo med skøytebane, karuseller og mange flotte boder som i alelfall får meg i julestemning. Vi skulle igrunn dra en tur innom men orket ikke med full bagasje og Alt det der. Jeg mener… we all know the struggle med tung bagasje, right?? men i forbifarten til fridays hvor vi bestemte oss for å spise, deikke og slappe av til vi fikk sjekket inn i leiligheten vi hadde leigd så fikk jeg øye på dette Is slottet og måtte jo bare knipse det da. Helt sykt hva mennesker får til ass! Kjempe kult 🙂

Etter vi var ferdig med å spise god mat, drikke noen øl, prate og bare nyte livet i storbyen fikk vi melding om tidligere innsjekk så da dro vi til apartment komplekset for å sjekket inn og kommet oss i orden. Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder av leiligheten men jeg har filmet en god del av hele turen, også da av leiligheten som jeg kommer til å laste opp etter hvert 🙂

leiligheten lå sentralt på Frogner og var bare så utrolig fin, absolutt over alle forventninger. Vi visste jo at den var stor og ganske flott med 68 km, 2 soverom, loft, stue, kjøkken og bad på det øverste plan.. herregud så fornøyde vi var!! Vi var begge enige om at det var greit med 2 soverom bare sånn i tilfelle venner eller noe kom til å sove over, og god plass til både vors, fest, nach eller besøk av andre er heller ikke feil. Det å ha en fin plass å bo når man er på reise er bare extra gøy og alle som var innom syns der var utrolig fin! Love it.. kommer absolutt til å booke samme plass fremover <3

Etter hvert begynte tiden å fly ut vindu. Vi dro en tur til Oslo City for å stikke innom vinpolet og da i samme anledning kjøpte vi inn noe mat til kjøleskapet.

Når vi hadde kommet oss tilbake i leiligheten igjen fikk vi ordnet oss før en del venner av oss kom på vors. Som tidligere nevnt filmet jeg mer enn hva jeg tydeligvis tok bilder akkurat denne kvelden.

vi var vel rundt en 20 stykker som hadde det gøy før vi videre dro til Circus siden noen av de vi var med både hadde gjesteliste og VIP bord der:) en kjempe hyggelig kveld med mange flotte mennesker og nye bekjentskaper <3

1 kommentar

Siste innlegg