Mamma sier jeg er ukonsentrert, hun har rett

Hallo dere!! Nå er det jammen meg sikkert en evighet siden jeg blogget sist, i allefall en hel mnd. Tro meg jeg har tenkt på å levere innlegg til dere mange ganger men nå har jeg så mange bilder i fra lang tid tilbake at jeg verken aner hvilken bilder av 1000 jeg skal legge ut og hvor jeg i det heletatt skal begynne. Har jo egentlig lyst til å poste om alt i detalj og legge ut alle bilder jeg har tatt selv om jeg selv men veit jo at det er helt umulig.

jeg skal heller ikke lyve men jeg er jo med på så mange ting til en hver tid og det skjer jo alltid noe hele tiden. Ikke er jeg noen kløpper når det kommer til hukommelse heller så jeg glemmer veldig fort alt som både har skjedd, blitt sakt og gjort i løpe av tiden, og dette til min store fortvilelse selv , dessverre!! Mamma sier jeg er for ukonsentrert og hun har vel sikker også ganske rett i akkurat det. Sånn har jeg alltid vert å sånn kommer det nok alltid til å være også.

Anyways… Nå har hverdagen og vanlige rutiner allerede pågått hos meg i en uke og jeg kan med sikkerhet si at "ferien er over nå folkens" , i allefal for min del lol. Men det er ikke før nå at jeg kjenner at batteriene har gått over sparebluss for å si det sånn. Men nå har jeg også sovet noe enormt mye også kveldene etter jobb. Ikke har jeg hatt noe sosialt liv uten om Isadora og evnt familien min sånn som jeg egentlig pleier.

Men hallo dere.. I helgen tok jeg det virkelig helt "piano", uten noe "tjo-hei og 4 kvister deler seg". reising og festing ble gladelig satt på hylla og jeg har takket nei til så sykt mye denne helgen. Alt fra harry fest på bondelandet til gratis konsert, fly og opphold, møte med artister osv på øya festivalen i Oslo osv..

Jeg har jo lenge selv sett at jeg hadde hatt godt av noen rolige helger men ikke prioritert det litt engang. Dere kan jo tenke dere. Siden påsken så var dette 3 helgen min hvor jeg ikke gjorde en eneste ting.. noe som er ganske sykt med tanke på at jeg noen ganger har vert ute alt fra 2-4 dager på en uke opp til flere ganger i mnd…??! *himle med øynene*

Men jeg kan jo egentlig ikke klage heller for jeg har både fått oppleve å gjort mange syke og gøyale ting. Jeg elsker jo det!! 💕💕

I kveld har jeg bare sett filmer på tvn. Skulle igrunn trene men det tar jeg i morgen, Haah. sier jeg jo alltid men vi får se da.. nå skal jeg i allefal begynne å blogge mye mer igjen så her er det bare å følge med 🙂 beklager for ett veldig seint blogg innlegg men sånn ble det denne gang. Jeg er i allefal tilbake og det er alt som tells. Nå skal jeg bare se ferdig "taken" før jeg stikker å lander trynet i "loppekassen" . Vi snakkes da dere, love.

0 kommentarer

Siste innlegg