Bildedryss fra helgen

På lørdag når vi sto opp ble Isadora inviterte til Moa av bestefar, hvor de hadde en ordentlig kose dag med "bonding time". Egentlig skulle vi til hellesylt på sommerdagene men siden Isadora fikk tilbud om å joine bestefar på tur så ville hun heller det. Jeg var bare hjemme å gjorde i stand til ferieturen som vi hadde i vente nå i dag. Husvask, rydding, vasking av klær osv…. Yes u know.. det vanlige.

Dagen på lørdag gikk å jeg kjedet meg halvt ihjel for å si det mildt! Som alle veit er jeg jo ganske dårlig på det å "trives i eget selskap". Bare det å være alene samt gjøre ingenting er virkelig noe jeg hater og IKKE trives litt med engang! Jeg er bare alt for aktiv, sosial og rastløs av meg. Til slutt når jeg ikke hadde en eneste ting å gjøre, isadora kom jo aldri hjem dro jeg på butikken. kjøpte øl før jeg der etter stakk videre hjem til en kompis.

Planen for helgen var vel egentlig bare å ta det rolig men hvor mange ganger sier jeg ikke det da. Jeg er bare alt for sosial av meg og er alltid veldig redd for å gå glipp av ting som er gøy. Alkohol eller ikke liksom. Bare synd at som oftest så er sosiale sammenkomster forbinder med alkohol. Vi nordmenn drikker rett og slett alt for mye. Ikke rart vi ligger øverst på tabellen.

Videre på kvelden dro jeg ut med noen venner på sommerdagene. Her var det stappfullt som alltid med masse mennesker og tipp topp stemmning. Jeg ble kjent med nye mennesker å hadde det egentlig ganske gøy. Ikke noe drama…. vel helt til det oppsøkte meg på tur hjem…. sjokk!

På søndag dro jeg en tur med Isadora på dagtid for å feire sommerdagene som vi tidligere hadde avtalt før helgen. Her spiste vi god mat. Såg på budene og alle standene som var satt opp. Vi fikk med oss store deler av programmet, var på tivoli, kjøpte godteri og noen leker.

Møtte Eldar Vågan fra vazelina bilopphøggers (den jule kalenderen), endene som gikk rundt i gaten og deltok på "andesleppet".

Dette er en konkurranse hvor man kjøpe nr på bade ender også blir de sluppet utenfor fossen og den første som kommer i mål vinner en stor penge premie" osv.. en kjempe fin dag med fint vær og mye aktivitet. Selv var de tekoppene på tivoliet litt i det meste laget for en hangoover doll.. men hva gjør man ikke for barna sine?? Her tok jeg på det beste smilet og den morsomste latteren til tross for den bakfulle formen.. Hahaha… herregud så vi koste oss 💕

I kveld hadde jeg egentlig planer om å jogge meg en tur, i tilegg wrappe meg men hallo se på kl.. er det noe jeg IKKE eier så er det todsbegrep.. Hahaha skikkelig optimist vettu. Vi snakkes i morgen Xox Dolla 👑

0 kommentarer

Siste innlegg