Hater når det skjer….

Hei dere! Nå er det en stund siden jeg har oppdatert denne bloggen, i know. men mye har også skjedd på veldig kort tid og i tilegg har jeg hatt veldig mye å gjøre.

I dag tidlig sto jeg opp kl 07:30 for å gjøre meg selv klar og pakke ned alle produktene og tingene som jeg måtte ta med. I mens jeg sto å pakket ned tingene innså jeg noe som jeg alltid innser når jeg er på reisefot som dette er at jeg virkelig må kjøpe og investere i en ordentlig beauty koffert som jeg kan ta med meg over alt. Da tenker jeg ikke på sånn tulle koffert men en en beautybag med hjul, lys og sånn man kan sette opp til "bord" med all sminken i, ja full pakke rett og slett. Da er alt ferdig organisert og jeg slipper tenke på alt mulig annet som bord, stol og det å måtte legge alt utover når jeg kommer frem. Dessuten så slipper jeg at ting blir knust. Hater når det skjer liksom i tilegg har jeg plass til å ta med mye mer enn nå. Nå må jeg liksom bare velge det "viktigste". Og dere kjenne tjo meg.. jeg liker jo å overpakke, faktisk så trives jeg veldig godt med det. Vil jo ha med alt sånn i tilfelle .. om man ikke skulle få bruk for det likevel hahah!

I bilen hadde vi det ganske hyggelig og det er veldig gøy å se hvor mye mennesker bryr seg om hverandre og engasjerer seg til å kunne få til ting å gjør noe for andre noen ganer, ikke bare for seg selv. Som dere ser så var jeg travelt opptatt med å blåse opp ballonger og passe på at de ikke dro noen plass. Hahaha guud jeg er så festlig ass… Haha

Nå Har jeg gjort klart alt som skal være klart til de andre kommer så nå sitter jeg egentlig bare å venter. Koser meg i sola med ett vakkert hav fremfor meg, nyter livet med lmusikk i eget selskap.

0 kommentarer

Siste innlegg