Helt umenneskelig

I den senere tid Har jeg fått minimalt med søvn faktisk!! Så lite at det var en periode i forrige uke hvor jeg bare sov 7 timer på 3 dager. Det vil si i overkant av kanskje 2 timer PR natt noe som er helt inzane og umenneskelig lite!! I de dagene følte jeg meg som en zombie, men uansett hvor mye jeg prøvde å sove når kvelden som så måtte jeg selvfølgelig "tvinge" meg selv til å enten styr på med noe, tenke eller ta frem den jævla telefonen hele tiden! Legger den vekk… også tar jeg den fram.. legger den vekk.. også frem igjen og sånn holder jeg det gående fra alt mellom 02:30-04:30. Ikke nok med det Neida for som regel skal jeg opp igjen i 06:30 tiden å da være klar for å "gripe" dagen med ett smil. Haha!! Ja dere kan tenke dere. Men faktisk så overlever jeg utrolig bra. Jeg er den som sover 3-5 timer Max om natta, overskrider jeg 5 timer blir jeg syykt uopplagt, surrete og forferdelig sur. Tro det eller ei!

Men det kan kanskje forklare en hel del hvorfor jeg ikke har hatt overskudd eller verken tid til å blogge så mye. Har liksom alltid noe å styre med eller noe enten jeg eller isadora skal vere med på på dagtid/kveldstid også jobb da osv. I tilegg veit jeg at jeg ENDA ikke har oppdatert Oslo turen noe som VIL komme, veit bare ikke helt hvor jeg skal starte siden det er så mye liksom!

Anyways…. Nå sitter jeg på bussen på tur til jobb. I dag for jeg besøk fra både Ålesund og Oslo faktisk, noe jeg ser veldig frem til!! Ååh dette blir en så utrolig gøy helg!!! Vi skal både feire jonsok/santansaften, dra på fotballcup, i tilegg dra på Brøvoll festivalen i sykkylven. Nei fy faen altså nå bare gleder jeg meg til kl slåt 16:00 så jeg faaen meg kan dra hjem! Haha!

Men nå må jeg avslutte for å gå av bussen! Blogger ett innleggigjen etterpå påvei hjem fra jobb og muligens ett i kveld. Skal også oppdatere dere fra helgen som var, helgen før der, denne uken og selvfølgelig fra Oslo turen. Jeg er som sakt alltid med på noe så dere har mye å glede dere til. Vi snakkes etterpå da 💕

2 kommentarer

Siste innlegg