Sykt…. ikke sant??!

Hei alle vakre! Her er jeg, Dolla heter jeg! Lol. Jaja ble ikke så mye av blogg innlegg nr 2 i går nei. Var så sykt trøtt i går (sjokk). Tiden jeg hadde til overs brukte jeg på venner og div andre ting etter jeg hadde lagt Isadora egentlig. Jeg var heller ikke i seng før kl 01 og da traff hodet puta relativt fort, jeg såg på kl å det var heller ikke mange timer igjen på øyet før jeg da skulle opp igjen på en ny runde med rutiner og en ny hverdag…

I dag har jeg faktisk ikke gjort en eneste ting som er spennende igrunn. jeg var oppe i 06 tiden, dro på jobb, kom hjem, var med isadora, tok en haug med selfies mens jeg såg på at hun badet og nå ligger jeg her i sengen å blogger til dere før jeg stikker en tur igjennom dusjen. Guud tenk nå er denne uken også snart over å vi er snart over på en ny helg?? Whaaat!

Btw noe annet som er enda mer crazy er at nå går vi snart mot mørkere tider??! Hvor SYKT er ikke det da dere?? Wow… og plutselig der var sommeren nesten over liskom. Insane å tenke på igrunn, jeg gruer meg som alltid. Hater vinter og hater mørket. Drit kjipt å drit kjedelig! Ja og en annen litt bizzare ting til… tenk at her i Norge har vi 9 mnd med "vinter" og hovudsakleg 3 mnd med "sommer", om vi i det heletatt er så heldig å får ha det slik da. Sykt…. ikke sant??!

Irriterer meg litt at jeg ikke er så flink og punktering på denne bloggingen for jeg gjør så sykt mange kule og morsomme ting som jeg har lyst å blogge om men så plutselig er det en mnd eller 2 siden det skjedde å da føler jeg at det liksom blir for "sent" å blogge om da.. sykt kjipt i grunn men jeg er veldig den som lever i nuet å da blir bloggen dessverre litt "skubbet" bort, sorry! Men nå skal jeg ikke noe annet enn å trene på en god stund så skal bli flinkere å update nå! Blir også veldig sliten og mister mye energi til overs som alene mor, kollega, venn, partyløve osv. så det er begrensninger på hva jeg får prioritert/ gjort og rett og slett har ork til de få timene av ett døgn når jeg er våken.

0 kommentarer

Siste innlegg