Fullstendig kaos

Shiit dere… Jeg føler jeg alltid har for mye å gjøre og så liten tid! Tror jeg blir gal snart!! Altså tid har jeg jo alltid og man får alltid tid til de tingene man selv har lyst til. MEN når man samtidig da er sykt optimistisk på tiden, ikke Eier tidsbegrep og da samtidig kanskje prioriterer litt feil, ja da sitter man fort på overtid. *sukk* ikke rart jeg er en stresset person vet dere, haha.

I dag kjører jeg sminkefri stil med flokete hår å ja.. u name it. Ingen ukjent stil for Dolla å være, lol. Det er mange som er spent på Oslo turen som vi hadde i pinsen, noe jeg også kommer til å fortelle MYE om. For tiden er det "fullstendig kaos" i hjemmet siden jeg så og si nesten ikke har vert hjemme siden jeg landet på Vigra. All ramglingen i tigerstaden på kveldstid, fartingen og festingen har også gitt meg poser under øynene og jeg ser ut som skjebnen verre enn døden om jeg får si det selv, haha! Ikke nok med det men nå har faen meg kiloene også ballet seg på.. igjen… *himle med øynene*. Er ikke bare bare å være latina når du legger på deg bare av tanken på mat! Daaym… Er det nå man liksom skal hate seg selv for å leve det harde livet man gjør? Haha! Jeg skal ikke stikke under en stol at jeg er sykt sliten og føler heller ikke at jeg har "landet" ordentlig etter hele turen. Men jeg kan ikke klage fordi jeg elsker det!!! 💕

Nå skal jeg fortsette litt til her hjemme, forberede til morgendagen så det ikke blir så alt for mye stress fra start til slutt sånn som det vanligvis pleier. Jeg kommer til å legge ut første del av Oslo turen i kveld så her er det mye spennende som venter dere , SMIL! Vi blogges da dere 💕

0 kommentarer

Siste innlegg