Oslo

I know i know.. jeg er kjempe dårlig når det kommer til bloggfronten for tiden. men for 2 helger siden skjedde det noe på en fest som satt meg veldig ut av fokus og som fikk meg til å ikke ville dele noen ting lengre med noen av dere, i allefall ikke i den perioden! Jeg var bare veldig paff, rar og ikke minst sjokket over hele hendelsen. Hva som ble sakt, gjort og hvordan jeg følte meg og oppfattet ting akkuratt i det øyeblikket. Jeg måtte gå langt inn i meg selv og jeg brukte mye av tiden min til å tenkte over situasjonen. Tror det gikk en hel uke hvor jeg virkelig ikke trivdes i det heletatt og de følelsene jeg satt med plutselig gikk over, helsigvis!! Så sånn er det.. livet dere, ikke alltid like enkelt.

Anyways… nå sitter jeg på Vigra sammen med Kjendistegneren og venter på sistemann som skal bli med os til Oslo. I dag jobbet jeg bare halv dag for å rekke flyet mitt. Når man har så lang vei å reise vettu så er det ikke bare bare å få all transport og div andre ting til å klaffe, det er jo helt sikkert. jeg får heller jobbe inn det tapte når jeg kommer hjem i stede så det går helt fint.

For uten om det så gleder jeg meg til hele turen, møte mange venner og bekjente. Adde noen flere til nettverket, premiere fester og muligens vixsen fest! Blir spennende . Gleder meg jo også til å spise ordentlig sushi, sommerpils ute og "dagsfylla, som vi liker så godt å kalle det når man tar noen glass på dagen. Yolo.

Add meg gjærne på Snapchat for elle ville Storeys og snaps : Dollaalexandra (queen-d)

0 kommentarer

Siste innlegg