Luksus disco, dyr champagne og fine gutter

Morn dere! I helgen som var så bestemte jeg meg for å dra på spontan tur til Ålesund siden Isadora var bedt med på hyttetur! planen for forrige helg var jo i grunn egentlig å ta livet bare helt med ro, trene og bare slappe av siden livet har gått i ett med mye sosialt morro siden før påske. Men dere kjenner jo meg.. når livet har så mye å by på og jeg da også har anledning til å delta.. ja da er jeg ikke mer enn en telefonsamtale eller tekstmelding unna, haha!

På fredagen var jeg hos en kompis hvor vi bare var hjemme, slappet av og koste oss med noe godt i glasset. Jeg var vel langt fra full, tror ikke jeg kjente alkoholen engang. Men han kompisen min var ett kapittel for deg selv om jeg kan si det på den måten, haha!

På lørdag dro jeg til Ålesund for å grille med noen venner. Vi dro en tur på volsdalsberget hvor vi koste oss i det deilige været i den klare solen. Når solen gikk ned og livet ikke var "fullt så herlig lengre" dro vi videre til en venninne av meg for å skifte og drikke før vi dro videre ut på byen-piano

Det skal sant å sies at jeg aldri har vert på piano før fordi jeg alltid har foretrukket luksus disco, med god champagne og fine gutter Dette har også da først til at jeg drar på 18 års steder og innbilt meg selv at alle andre steder over 20 er dødens og fullt av kjedelige gamlinger. Hvem hadde visst at jeg skulle ta så feil?? Her ble jeg møtt med å vise legg i døren (veldig bra siden jeg er så ung), en haug med kjekke gutter som både ville prate og spandere. Eneste nedturen av kvelden var når jeg våknet dagen etter bak full og greier av at sengen var full i både bakemestere og en søt hund som tok hele plassen i sengen i mener jeg funderte over hvem jeg egentlig hadde pratet med kvelden før, hva vi hadde pratet om og hvordan se såg ut. Herlighet!

På søndag hadde jeg og isadora playdate på mc Donalds før vi dro videre for å hjelpe sissey og typen med å flytte

1 kommentar

Siste innlegg