4 års kontroll

I dag har jeg og Isadora vert på 4 års kontroll ! Tenk på det dere.. tiden går så sykt fort å om bare ett par år har hun endelig begynt på barneskolen…. Woow!! 😳 reality check right there liksom💁

Her sjekket vi både syn/samsyn, motirikk, språk og alle de andre vanlige tingene som man har på 4 års kontroll. alt sto også som forventet veldig bra til. Hun har en fin kurve på utviklingen sin og helsesøster var både fascinert og imponert over hvor flink denne lille jenta mi er 💕☺ alltid gøy som forelder å høre sånt 😍

Her hadde vi det så gøy at jeg både måtte snakke rundt og med henne for å få henne videre med i barnehagen 😅

Atm ligger jeg rett ut på sofaen. I dag hadde jeg tenkt meg på øving og der etter videre på trening. For tiden er jeg rimelig plaget med allergi for å si det mildt så i dag blir jeg bare hjemme. Spise litt is og tenker på hvor feit jeg blir når jeg skipper den derre treningen i kveld Hahahahaah! Livet da dere 💁🙊🙈

0 kommentarer

Siste innlegg