“Jeg tror jeg ble påvirket”

Etter jeg hadde lagt Isadora på lørdagskvelden bestemte jeg meg spontant (som vanlig) for å dra ut på livet en tur med noen gode venner. 💕Hvor vi skulle eller hva vi skulle visste vi lite om, Men at vi skulle hygge oss med noe noe godt i glasset å til slutt finne party… jepp det var det som holdt oss gående😅

Først startet vi rolig hjemme hos en kompis hvor vi både Sjekket ut den nye sminken hans, hvor praten både gikk fra hva en gås egentlig var/såg ut og hvem som sosialiserte seg med hva osv lool.. dere skulle hørt oss, latterkrampe hadde dere fått. Midt sagt!! 🙈 Helt tragiske Hahahaa 💕 😂😂💁💄💁

Her ble jeg bustet av venninnen min som sa "Dolla… hvorfor tar du bilde av MIN drikke å legger det ut på DIIIN snap chat??"😂😂😂

" jeg aner ikke. Jeg såg at han andre gjorde det så jeg tror jeg ble påvirket av ingen grunn" svarte jeg. ahahahaaah🤣🤣 hva faen liskom?? 🙄 snakk om skikkelig saudehode øyeblikk 🙈🙈 jaja dere livet går videre det også… 💁😜

Videre på kvelden "landet" vi festen hjemme hos en kompis 💁🎉👌

Her kjørte vi både busstur og greier, noe jeg tror er en unnskyldning til å kunne sjekke opp det motsatte kjønn indirekte og diskré😉. jeg er alltid en av de som blir super grillet og gladelig må drikke mest. Folk tror jeg tåler så innmari lite vettu siden jeg er så lav 🙄🙈😜 noe som til tider også kan stemme ganske godt igrunn. Det kommer vel helt Ann på dagsformen og hvor hardt jeg først har skjenket meg selv 😂😂😂💯👌🙈hahahah jeg altså 🙈

Her ble vi utrolig nok hele kvelden ute å ville dra ut på "byen"… eller la oss heller kalle det "baren" 😂 når kl var 03:30 ble jeg og en kompis sultne men sleit litt med å finne sjofør siden de fleste sov eller var selv på fest. Etter ca en halvtimes tid- 45 min fikk vi en som gladelig ville kjøre . Vi stakk fra festen, hoppa i bilen og møtte en sur og stengt sjappe.. både sultne og fulle bestemte vi oss for å droppe feste og heller dra hjem for å spise. Doh!💁😅

Lite visste jeg at jeg skulle våkne til koldtbord i sengen dagen der på 🤣🤣🤣🤣 Hahaha hva faen liksom?? 🙈🙈 jaja.. #livetdadere🎉🎉. #yolo

0 kommentarer

Siste innlegg