Jeg jukset med bildet. På tide med billappen?? “Morn’a Jens “

Nå sitter jeg på bussen på tur hjemover. Kurset i seg selv gikk relativt ganske greit selv om jeg syns det ble drit kjedelig på slutten der, men det går over. Jeg har det ikke fullt så kjedelig nå lengre når jeg vet at jeg skal hjem igjen, hahahah 😜 jeg har fått i meg en litt sen frokost så om jeg bare får litt drikke også nå så er denne jenta meget fornøyd, haha 💁

i baggen har jeg med meg treningstøy, opptimistisk nok til å tro at jeg rakk å trene før jeg skal hente Isadora i bhg. Det var helt til det slo meg at akkuratt denne bussen tar hele 2 timer + å reise med siden jeg må bytte buss og greier etterpå gaaaad.. skyt meg. 🙄 hva skal jeg finne på liksom.. se igjennom vindu å se alt jeg har sett uendelig mange ganger før eller sove? Sistnevnte sikkert 💁😌 på tide med lappen kanskje?? 😜🔥 ja fy faen!! 💯👏👌😜

For de spesielt interesserte om jeg kan kalle noen av leserens mine for det eller … stalkerene mine også (haha) så er det sikkert en del av dere som kicket litt på at både antrekket, fjeset og håret på dette bildet er veldig forskjellig i fra bildet som jeg postet i dag tidlig.. det kommer jo av at jeg jukset litt med bildet og postet ett gammelt ett, noe jeg gjør ofte siden jeg ikke stillinger meg hver dag. 🤣🤣 som dere ser her så har jeg slumret så jæævlig lenge i dag tidlig at jeg rett og slett måtte si "morn'a Jens" til makeup baggen noe som da førte til en sminkefri Dolliz på kurs.. 😳

omg liksom… sminke fri en hel dag også ut i det offentlige?? *wæææææ* 😱😱🙄 in your face sjalue hatere som ikke tror jeg ser ut i måneskinn uten sminke og at jeg ikke tørr å gå uten, for det gjør jeg faktisk 💁 booom👊😉💕

Ellers i dag skal jeg videre på øving med damene mine siden den ble flyttet frem en dag. Videre ut på kvelden kommer det en kompis hvor vi skal snakke litt gossips for uken å se på PH sammen. i dag er det jo pandoras og presidentvalg, gleder meg. ENDELIG litt drama!! 👏🎉👌 Det var jo faen meg på tiden også 😌. Spørsmålsrunde på vlogg kommer i løpe av de første dagene i neste uke så her er det bare å fyre løs både på kommentarfeltet i bloggen, inbox, Facebook, insta (queendthatsme) og Snapchat (Dollaalexandra, Queen-D👑)

Hola bitches 😘💕

1 kommentar

Siste innlegg