Vlog, min YouTube Kanal og langt fra ett A menneske

Hei og god morgen alle fine venner!! i dag så skinner solen igjen og livet er herlig 😍 atm når dette innlegget publiseres sitter jeg i Ålesund langt "inn i" ett kurs. I dag tidlig måtte jeg opp kl 05:30 for og rekke komme meg hjem, ordne meg for å så hoppe videre på bussen til Ålesund på morgenkvisten 💁Jeg vil si jeg er ganske ærlig når jeg forteller at jeg er laangt fra ett A menneske, så alt før kl 07:30 er for meg fortsatt midt på natten, haha 😂 Men må man så må man, dessverre og sånn er det liksom bare. Uansett hvor jævlig det enn måtte føles 🙈 men tror dere at jeg virkelig orket å stå opp så tidlig? Hahah lol, dummeste jeg har hørt på lenge 😂 jeg slumret så lenge som over hodet mulig og dreit vel egentlig en lang i alt som heter og ordne meg skikkelig ( jeg skal jo videre på trening når jeg kommer hjem så f**k it). Selfølgelig endte jeg med å ha hadde tidenes mareritt fra start til slutt hvor jeg holdt hele huset våkent og da inkludert meg selv 🙄 det er nå lenge siden jeg har drømt noe så forferdelig som dette jeg både hylte å skrek.

Jeg husker vi løp rundt i ett stort hus med sykt mange etasjer, rom og dører. Etter oss var det en dame og en mann som hadde motorsag som ville drepe oss. Helt jævlig faktisk!! 😳😭😭 MEN heldigvis bare en drøm !!!! 👊

Og til dere som lurer så har jeg faktisk spillet inn min aller første vlogg til dere og det gjorde jeg allerede litt før helgen. men siden det er noe galt med kameraet mitt så sletta hele filmen seg selv før jeg fikk rukket å se den selv engang, noe som var jævlig kjipt og ikke minst syykt umotiverende 😭 skikkelig "waist off time" faktisk om du spør meg, men det gjorde du nok sikkert ikke heller så jeg skal holde kjæft nå , haha😅 jeg og en kompis hadde nemmelig laget en challenge til dere og den var bare helt konge også. Men dere kjenne jo meg. Er det ikke det ene så er det vel alltid det andre… skikkelig uflaks har jeg🙄

Men jeg skal få se hva jeg får til med den vliggingen. Og YouTube Channel kommer opp snart som jeg tidligere har lovet i år. Her er det bare å følge med tenk 😉 Jeg har syykt mange ideer og ting jeg ønsker å dele med dere så dette blir legendarisk og da UTEN å overdrive 😉😌💁😘 er det noen som klare å bli en av de store youtuberene så er det denne damen her, vêr du sikker 👏👏💯🎉👑😘☺☺

Men nå må jeg stikke dere for nå skal jeg gå av bussen. Vi blogges senere da dere 😄💕 love

0 kommentarer

Siste innlegg