Enkelte byr mer på seg selv enn andre, sånn er det bare

Hei alle sammen!! I mai har jeg virkelig vert skikkelig dårlig på å blogge. I know and u dont have to tell me, og jeg skjemmes🙈 Etter at jeg var i Oslo og hadde fullt opp fra start til slutt igjennom hele oppholdet så klarte jeg å dette heeelt av og beklager for det!!😬 men nå lover jeg å bli bedre 💕 bilder og update på Oslo turen kommer i løpe av uken forresten så her er det bare å følge med dere som er interesserte.😉 Den turen var bare helt amazing… Shitt så gøy jeg hadde det, tror jeg dør bare av tanken faktisk Hahaha! 😍😍🤣💯🎉😘 Men nok om det… 💁

Første mai var jeg og Isadora en tur ned i sentrum for å finne på noe gøy på fridagen som vi alle hadde. Jeg selv var ganske utslitt den helgen for på onsdagen før hadde jeg jo Akkuratt kommet hjem fra 6 dagers i Oslo. For meg var det ikke viktig å dra ut natt til 1 sånn som det tidligere kanskje har vert, og heller fristet det ikke litt engang. Jeg følte heller for å prioritere helgen med isadora og ville bruke tiden min sammen med henne og kose oss Isadora elsker jo å henge med mamman sin og jeg elsker jo selv å henge med henne så da bestemte vi oss for å dra på basar og forskjellige aktiviteter som var arrangert i sentrum den dagen ☺💕👭

Her var det div aktiviteter som sykkelløp, potetløp, sekkeløp, fiskekonkurranse og pilkast syns det er veldig fint og hyggelig at noen faktisk tar litt ansvar for denne dagen og fortsetter med tradisjonene som tidligere har vert, tommel opp for dere fine mennesker som er med på å arrangere dette 💕👌💯👏 syns dere fortjener en applaus og klapp på skulderen altså! 🙂 ja herregud hvor Kjedelig hadde ikke denne dagen vert viss det ikke var for dere. i tillegg er det jo Norges første fri dag også så det skulle igrunn bare mangle al det skjedde noe da 💁

Her ble jeg og isadora også intervjuet av lokal avisa som vi alltid pleier. Haha tror bygda begynner å bli jævlig lei det trynet mitt som alltid er presset i avisen hver gang det er en tilstelling på bondelandet, Hahaa 🤣🤣 men sånn er livet. Enkelte byr mer på seg selv enn andre og ferdig snakka 😉👌🎉👏😁 jeg og isadora hoppet sekk sammen siden hun er en dårlig taper og vi er bestevenner. Bestevenner stiller alltid opp for hverandre selv hvor dum både den ene og andre kanskje ser ut i hetens øyeblikk. Men isadora hadde det drit gøy, bare se på fjeset hennes (og mitt) så da driter jeg egentlig i om jeg driter meg ut for det gjør jeg jo til daglig uansett., aaaaahahahahaha!! 💁🙈 herregud så morsom jeg er Hahaha 😅😅😅

Etter 2-3 timer i sentrum dro vi videre hjem til bestemor og bestefar for å grille og kose oss her sola vi oss, spillet fotball, dro på sykkeltur og en tur i skogen for å lette etter rompetrollegg, rev, ulv og bjørn. Noe som isadora fortalte meg at "bjørn og ulv finnes jo ikke her da mamma"… 🙄 nei Ok isadora 🙄😅😘 Hahaha er det mulig 🙈😜

0 kommentarer

Siste innlegg