Birthday girl

Hei dere og god "sommersdag" !! 😍😍🌞 Nå tok jeg akkuratt turen innom Snapchat for å sjekke gradene siden det er så sykt deilig ute, hvor målestokken viser 17'C. daaaaaym!!🔥🔥🤙☺👌herregud det er jo rene sommeren ute !! 😁😁 i går tror jeg vi hadde nærer 22 grader i solen utover dagen, noe som var helt perfekt siden Isadora hadde bursdag 😍😍🎉🎉🎂🍦👑

Dagen våres startet kl 07:00 hvor isadora ble vekket med både kake, lys, Pringles og juce på sengen. I tilegg hadde vi en fin hyggestund sammen med bestemor og bestefar på morgenkvisten med pakke åpning å hurrasang før vi gikk i bhg hvor alle "ungene våres" ventet spent for å feire ☺☺🎉👑

Kl 13:45 kom jeg til bhg for å hente isadoora litt tidligere. Selv om hun hadde fått en del gaver på morgenkvisten hadde jeg fortsatt en ordentlig stor overraskelse til henne som isadora ikke ante hva var. Nemlig hull i ørene 😱😱😄!!

Isadora har lenge ønsket seg hull i ørene og mange av vennene hennes i bhg har også dette fra før. Isadora valgte seg ut noen søte fine Tingeling øredobber og var klar for å kjøre hull i ørene.

At det skulle være så enkelt å ta hull i ørene henne var bare å glemme. Hun syns det var så vondt og skvatt sånn når hullet gikk i gjennom det første øret at tårene trillet ned kinnene å videre NEKTET ta hull i det andre. Det var mye frem og tilbake i salongen om vi bare skulle kjøre på å skyte hull i det andre eller om vi skulle vente noen uker. Til slutt ble vi enige om at det var verre for henne å vente og at hun kom til å nekte bli med i salongen igjen. I tilegg sa de at dette var helt normalt å "tvinge" litt igjennom hull nr 2 så for meg som mor satt jeg med hjertet i halsen og syns det var helt forferdelig når jeg måtte "tvi" holde på både hender og hodet så de ansatte fikk tatt det andre øret også. Både jeg og andre kunder syns det var forferdelig at vi ble helt svette av hele seansen. 😥😥 jeg følte meg slem men prøvde trøste henne så godt jeg kunne. Når begge hullene endelig var tatt og øredobbene var igjennom var isadora så fornærmet at det eneste hun sa i sinne var " jeg likte ikke øredobbene.. de var såååå stygge " 😳😂😂😂 aaahaha jeg døøør 🤣🤣🤣🤣🤣

Etter timen dro vi videre til europris for å kjøpe premie til den flinke Pia som nettopp hadde tatt hull 💕💕

På butikke kjøpte vi både såpeboblemaskin og noen ute aktiviteter ☺☺ videre før vi dro hjem dro vi rundt hele bygden for å levere ut hele 20 innbydelseskort til selskapet som hun og Anna skal ha i bhg skogen på lørdag ☺☺🎂🎉💕 jeg kan ikke si at det var bare bare å levere ut så mange innbydelser når man må finne både navn og Andreassen selv og da i tillegg kjøre rundt hele bondelandet for å levere ut 🙈 vi brukte nesten 2 timer (om ikke mer) på å lever ut innbydelser, og da hadde vi i igjen 5 innbydelser som jeg måtte levere på kveldstid etter Isadora hadde lagt seg. Fy flate dere… mommy life 👌💁👏

Når vi hadde kommer hjem sto det en stor overraskelse hjemme på rommet til Isadora og ventet. En splitter ny "storepie" seng med både stige og hule var en kikkelig hitt som isadora fikk av bestemor og bestefar 😍😍

Videre utlover kvelden lekte vi ute med de nye aktivitetslekene, grillet pølser med hjemmelaget lompe, hjemmelaget nuggets spyd og nudler 🙂vi hoppet på trampoline å spiste potetgull ☺☺

Når kvelden kom gikk vi inn for å spise kake og dessert før vi etter hvert gikk igjennom kveldsstellet med en god varm dusj og der etter frivillig "fant" sengen 😁😁

Når isador skadde lagt seg fikk jeg endelig litt tid til sosiale medier hvor jeg la ut ett felles bilde av den fine dagen som vi hadde feiret før jeg videre dro for å levere ut innbydelser og der etter fikk besøk av en kompis som kom for å se PH sammen 💁 *pjuuuh* gjett om jeg var skutt når jeg endelig fikk lagt hodet på puten kl 00:30 den kvelden. Ikke takk jeg øvingen eller noen ting😌 men at det var en sykt bra dag, det var vi alle sammen enige om 😍😍💕🎉🎉 hipp hurra til den beste jenta mi som i går ble hele 4 år!! 👏👏🎉🎉💯💕🎂🍭🍦👌😍

Mamma er veldig stolt av deg, BESTEVENN!! 😍😍😍👩

0 kommentarer

Siste innlegg