Resten av påsken har jeg

Jeg velger å ta en kort oppsummering på påsken siden det nå begynner å bli en stund siden. Jeg er i skrivende stund på vei til Oslo,så for å ikke henge meg selv alt for langt bak velger jeg å lage ett innlegg for resten av påsken. Jeg har vert i overkant mye på fest enn ellers så hukommelsen er ganske begrenset når det kommer til detaljer på kveldstid.. eller ikke.. men blogg innleggene hadde blitt så jævlig lange Hahahah 😅😅😅

Anyways.. i påske har jeg Vert i bby shower til Monika som er big sis til bestevenninna mi 😍😍 hun er bare såå fin gravid og ingen kan nesten tro at hun skal ha nå i juni.. eller var deg juli? 🤔 haha bare å korrigere meg de som kan 😅

Jeg har møtt bestevenninna misom jeg har hatt i snart 13 år nå. Hun noe desverre i Stavanger så jeg ser ikke henne så ofte 😭😭 da er det alltid kos å slå av tid når vi først har sjansen. Hun har også sårt en nydelig sønn nå som heter Lucas, han EE snart 5 mnd. Så både fadder og stolt "tante" er jeg da 😍😍

Jeg har lært isadora å stå på snowboard før første gang. Ikke at hun fikk det til som en proff men når en 3 åring så vidt klare å balansere på fortauskanten alene… Ja da setter man egentlig standarden og forventningene der etter når det er første gang 😂😂 Hahah men morro hadde vi det i puddersnøen 😍😍

Jeg har vert på påske quizz med en super flott gjeng og måtte hjem å legge den gamle pensjonistræva mi kl 22 fordi vi begynte å drikke kl 18. I tillegg hadde jeg herjet mye i palmehelgen og dratt en 2 dagers så jeg var ganake redusert for å si det mildt. Alt gikk jo i ett siden torsdag når vi begynte med general prøven så det sier jo sitt.. 💁

Jeg hadde mest filmet denne Helge så det eneste bildet jeg hadde var dette 😂😂 Se så jeg hadde pynta meg da Lol. Har ikke gått i kjole på 2 år😳😳🙈 men dette kan jeg like 💁💯😅🙈👑🔥

Så var jeg på kino "date" med homsevennen min. Til dere som trodde keg hadde fått meg type 😂😂😂

Så var jeg på 2 dagers fylla igjen. Den første ganske ufrivillig.. som alltid 🤣🤣🙈 men det siste bildet er fra bursdagsfesten til en kompis av meg på påskeaften før vi dei ut. Har mange flere bilde men som sakt.. orker ikke legg ut alt 💁😘 følg meg gjer e på Snapchat for dull update 😉😉

Dollaalexandra (queen-d 👑)

Vi har hatt besøk av sissy og typen hennes. Spist god middag, spillet det nye påskespillet til isadora og kost oss masse 😍😍

Til slutt var vi en tur på barnas bondegård hvor vi både rodde på hest, gidde melk til flaskemat og mye mye mer…! Nå må jeg stikke skal å borde flyet . Sees i Oslo 😍😍😍

0 kommentarer

Siste innlegg