In your face motherfuckers

På fredag møttes vi kl 17:00 for å forberede oss til forestillingene som startet kl 19:30, (jeg snakker fortsatt om palmehelgen) På bakrommet tok vi ett par glass med vin for å roe litt på nervene. Her sminket jeg resten av skuespillerene før vi hadde litt oppvarming av stemmebåndet med resten av bandet og koret🎼🎤🎬🎭

Jo mer vi nærmet oss show time jo mer syket vi hverandre opp og ble super stresset 😭😅På bakrommet skiftet vi kostymer og antrekk, snakket skiit i mens vi så at salen fyllte seg opp og det var nesten ingen ledige sitte plasser igjen 😱😱😱 fy flate dere.. Salget av billetter gikk jo oVer alle forventinger!! jeg husker veldig godt da jeg gikk på scenen så visste jeg ikke om jeg skulle gråte eller le.. Herreguud så jææævlig nervøs jeg var, tror ikke jeg har følt meg så utilpass og malplassert på aldri så lenge og da spess fordi jeg følte jeg satt meg selv "om display" og da også frivillig. 😳😳 det er jo ikke akkuratt å stikke under en stol heller at folkene her hjemme er de som aller mest vil se meg faile. De bare elsker om jeg driter meg helt ut og klapper i hendene for å heve seg selv. At jeg sto og kaldsvettet under hele forestillingen er en underdrivelse🙈🙈🙈😂😂

Og hvor deilig var det ikke da at jeg fikk ståendes applaus når min karakter gikk av scenen og at publikum klappet og heiet oss frem på en av mine solo'er også.. haha in your face motherfuckes, haters!!🖕🖕🖕💁😌😉😂💕 Hahaah 💯💯👌

Etter forestilling og ståendes applaus fra publikum ble jeg videre med guttene fra forestillingen ut på livet. Vi skulle jo igrunn bare vere ute i ett par timer men hallo.. dere kjenner jo meg. Jeg drikker aldri bare for å drikke. NEI jeg drikker for å bli full.. sant? Så jeg dro både på fest, Nash og gudene veit hva jeg holdte på med fordi jeg satt nemmelig oppe til kl 10:00 isch å shotta vodka 😳😳😳😳🖕🖕 faen ta.. også var det opp i gjen kl 12:00 for å så shotte videre frem til kl 14 spise litt. Videre hjem for å ordne trynet, ta meg litt sammen før ned igjen på oppmøte til forestilling kl 16:00… jeg husker jeg kom på oppmøte og var klar til å fikse trynet når jeg fikk meg en skikkelig støkk da jeg såg meg selv i speilet å såg at jeg allerede hadde sminket meg… bitch say whaaaat???! 😳😳😳🤣🤣🤣 haha døøør.. jeg kunne ikke huske at jeg hadde sminka meg engen, men jævlig bra ut? Jepp det såg jeg 🙈🙈🙈💯💯🎭

Ikke akkuratt det smarteste jeg har gjort men igjen.. typisk meg!! 🤣🤣🙈

0 kommentarer

Siste innlegg