Vi leker ikke skuespill

Senere på torsdagen dro jeg videre til generalprøve for forestillingen til de 2 nestekommende dagene. Utkledd i en super sexy house maid outfit 💁💯👌 Doh! 😌

Her hadde jeg også med meg chihuahuaen min. hvor søt og ikke MINST levende ser den ut??! 😂😂😂😂 hahah døøør 🙈

Denne dagen brukte vi til å ordne scenen, gikk i gjennom stykket, "terpet" en del sanger før vi der etter gikk igjennom hele showet en siste gang. 🎤🎬🎼🎸🎭

Dere kan tro der var mange nerver i denne salen eller? Fy flate. Man kunne virkelig føle og ta på stemningen, en liten periode der var jeg skikkelig svimmel av alle tankene mine og forventningene som jeg hadde til meg selv 😳

Tro det eller ei men vi startet kl 17:00 og jeg var ikke hjemme igjen før kl 00:30 ish samme kveld!!! 😳 vi leker ikke skuespill altså 💁😌

1 kommentar

Siste innlegg