Kino date last Night

Hei og god morgen i dag så skinner solen og nesten all nysnøen som kom for noen dager siden er snart helt borte. Kan dagen i dag bli noe bedre?? På stua og kjøkkenet hører jeg mamma, pappa og Isadora ordne opp med frokost i mens oss "ungdommene" fortsatt ligger 💁🙈

Jeg er veldig glad i påske og generelt andre høytider og ferier. For familien Rødset betyr høytider familie tid og familie tid er viktig, familie tid er gøy 😍😍 jeg bare elsker min familie !! 💕

I går kom sissy og typen hjem på påske ferie. Videre på kvelden var jeg og en kompis på kino å såg Fast and furious 8 og la meg bare si noe til dere som ikke har sett den filme. Fy faen jeg er fortsatt fan!! De filmene står alltid til forventningene og mye mye mer uansett hvor mange filmer det nå begynner å bli. Og de mannlige skuespillerene er jo bare så forbanna deilige, aggressive og bad ass bitches fy flate blir jo helt satt ut der jeg sitter i kino salen Hahahah 🤣🤣🤣

Anbefaler absolutt å se den filmen og jeg har hørt at det kommer 2 til 😍😍

Nå må jeg legge bort telefonen dere for nå er det frokost💁 håper alle har en super fin dag jeg skal senere videre på bby shower til en venninne 😍💯👌

0 kommentarer

Siste innlegg