Jeg takker Gud hver en eneste dag

Helloooo… For tiden er jeg helt ute av mitt normale søvnmønster og har skikkelig problemer med å få sove ordentlig om natten. 🙄 Nå har jeg fått problemer igjen med at det er noen eller noe som vekker meg utallige ganger hver time iløpe av natten. Jeg har flere ganger tatt meg selv i at jeg sitter oppreist i sengen, at jeg roper til noen som ikke er at de skal ha seg vekk. eller at jeg er i full farten på tur opp i sitteposisjon for å sjekke desperat rommet rundt meg??!😳😳 jeg mener , hallooo… hvor creepy er ikke det?? Jeg sover så utrolig dårlig hjemme nå at jeg må dra hjem til mamma og pappa for å få en ordentlig natt med søvn. Det er helt sykt dere. Livet mitt nå er som ett zombie liv på dagtid. Det er helt forferdelig 🙄ikke hjelper det noe særlig at jeg er husredd og mørkeredd heller!! Jeg takker Gud hver en eneste dag for at det går mot lysere tider for å si det sånn!! 🙈🙈🙊 dette er IKKE gøy ☠👽👻

0 kommentarer

Siste innlegg