Endelig kan jeg kalle meg en stolt eier

ENDLEIG kan jeg skryte og si at jeg er en stolt eier av ring light meg selv 😍😍 omg en sånn har jeg tenkt på å skaffe meg kjempe lenge nå men har ikke prioritert det og har liksom ikke innsett hvor mye jeg egentlig trenger det før nå 🙊🙈 i tillegg koster den en god del også så jaaa, haha. Jeg har bare utsatt det 🙈 men nå har jeg endelig en og den står til ALLE forventninger +mye mye mer!! 👏👏👏👏💯

Jeg ELSKER DEN også er den i rosa også… kan det bli bedre??!! 😱 omg!! 😍😍💯💯👏👏👏👌💪💕🔥👑

Ring light tar virkelig bildene og videoene dine til nye høyder, let me tell u that!! Dette e virkelig noe ALLE interesserte burde investere i! I tillegg kan du bytte ut sminkespeilet med speilrefleks kamera ditt eller mobiltelefonen din. Hvor amazing er ikke det?? 😁😁💕 Den er skikkelig allsidig og praktisk. skjønner at bare flere og flere instagrammere, youtubere og bloggere invisterer i dette altså, fy flate 💯🙈👌😍😍

0 kommentarer

Siste innlegg