Vi snakkes på senteret

Hei og hopp igjen dere . Nå sitter jeg her godt plantet i sofaen og føler meg rundere enn noen gang på veldig lenge 😳. Hvorfor veit jeg ikke men det har sikkert mest skyld i den Frize pakken som ligger åpen og halvtom på bordet rett foran meg 🙄🙄 skyldig…? Jeg?? Æsj 😅😅 jaja #livet da dere 💁

Jeg sitter å dveler med meg selv om jeg skal gidde å dra på trening eller bare skippe den i dag. Men dere veit hva de sier. Mandager er starten på en ny uke med nye muligheter…. Jeg er egentlig ganske trøtt her jeg sitter og har null interesse for trening generelt, noe som ikke hjelper situasjonen min en døyt 🙊🙊 Det er aldri noe jeg virkelig GELDER meg til å gjøre for å si det sånn!! 😌💁 jaja What ever dere… vi snappes fra senteret 👏👏👏👏💪💯🔥

(Btw hvor Cool er ikke denne (netflix and ) chill genererer?? 😍😍)

1 kommentar

Siste innlegg