Jeg føler meg nesten som en “teaser”

Hellooo its meeee 💁💁💁 haha! Vel nå har jeg holdt dere nysgjerrige mennesker lenge nok på pinebenken syns jeg, i know. Men å holde dere på "pinebenken" og gjøre dere mer nysgjerrige enn hva dere allerede er fra før er bare helt fantastisk. Jeg føler meg nesten som en "teaser" om man kan kalle det det, haha!! 😂🙈 (men på en bra måte da!) 😁At så mange er så enormt nysgjerrige og ivrige etter å få vite og se ting er i seg selv enormt spennende syns i allefall jeg! 😆😆😆☺💕 dere har lenge spurt om jeg kan vise studioet mitt og JA!! Det er klart jeg kan 💁🔥😁 er dere klare? 🙃🙃 JEG ELSKER DET!! 😍😍😍 absolutt ett av mine favorittsteder å være 💕💕💕💯🔥👑

På denne hyllen har jeg litt div sminke og produsert som jeg ofte bruker dere lurer ofte på hvilke produkter jeg bruker, hva som er mine favoritter og hvilke merker jeg har osv. Dette kommer i en og flere vlogger om ikke lenge. Jeg har endelig bestilt meg ring light skjønner dere så nå skal det bli fart på sakene for å si det sånn . Wiiiii gleder meg!!! 😍😍😍👏👏👏👏💕💕💯💪

Hvor fint er det ikke i denne delen av studioet?? Og makeup lysene da dere.. herregud.. sminken min før var jeg alltid veldig fornøyd med og tenkte at det ikke hadde noe mer "potensiale" om man kan si det på den måten. Men med engang jeg fikk makeup lys i hus, oooh daaaym!!!! Det tok virkelig makeupen til a whole other level, let me tell u that!!! Nå er sminken alltid on point. Den blir flawless and smooth. Nesten så bortskjemt på godt sminke lys jeg nå at jeg har begynt å HATE å måtte sminke meg andre steder 🙊🙈😅😅💁

95 % av sminken og produktene jeg har er bare fra kjente og dyre merker, noe jeg virkelig har sett verdi med tiden!! Det kan faktisk ikke sammenlignes med de merkene som er mer "standard" og "vanlige". Ett øyenskygge palett til 800 pluss/minus er bare sååå mye mer verdt pengene enn de til bare ett par lapper osv. Syns jeg. Skjønner jo at ikke alle har rå eller lyst til å investere så mye penger på sminke, sant. Men jeg Anbefaler virkelig alle sminke og skjønnhet elskere i å investere i litt dyrere sminke om man liker det 🙂👌🔥det er så absolutt verdt det og det samme med sminkekoster. Ordentlig sminke generelt er ikke akkuratt billig heller for de som tror det🙄

I denne kommode kurven har jeg alt av elektriske ting og gjenstander til håret en del tannbleking og skjønnhets produkter til både kropp og hud 💁

I denne kroken bruker jeg sikkert mesteparten av tiden min, tro det eller ei. Her drive jeg både hjemme kontor, støper negler og ordner negledesign 💅☺

På denne hyllen har jeg de negle produktene som jeg bruker mest lett tilgjengelig når jeg har bruk for det 💅🙃 dere skulle bare visst hvor mye mer organisert og ordentlig alt er nå enn hva det var i starten!! Systemet jeg hadde i negle utstyret mitt før var jo bare helt på trynet, ubrukelig rett og slett🙄😳🙈blir faktisk nesten litt frustrert bare av tanken på hvor uoversiktlig og knotete det før var 😅

Og Btw om dere legger merke til den døde orkideen min til venstre der på øverste hylle? Hahah nå døde jeg bare av tanken, lol. Minn meg på å fjerne den da 😂😂😂🙊🙈💁💪

Her har jeg fått noen vakre roser som virkelig gjorde atmosfære syns jeg. Jeg tror nesten jeg må skaffe meg noen fine kunstige som kan stå til evig tid 😅😅💕

I denne hyllen har jeg ASEA, forener living og div lagring. Ved siden av denne hyller står ett skap med produkter. Greit å ha ett lager om man plutselig skulle gå tom for noe 😍😍

Håper alle har hatt en fantastisk start på helgen. Jeg tar det bare rolig denne helgen noe som jeg syns er helt i orden. Jeg skal bruke helgen min på isadora og bare lade opp til neste helg for da braker det løs med vår første forestilling 😱😱😱 herregud jeg gruer meg skikkelig dere aner virkelig ikke!!!!! 😳😳😳

Husk å Add meg på snap chat om du vil følge mer med for å se mer av ting som ikke blir tatt med i bloggen osv💁 Dollaalexandra (queen-D👑)

Vi snakkes 😘😘😘

1 kommentar

Siste innlegg