Signert kontrakt for 3 nye mnd

Hei alle kjære Internett venner i skrivende stund sitter jeg i bilen med mamma og isadora. Vi har hatt en lang dag på Moa med møte, shopping og kvalitetstid ☺💕 Nå er jeg helt utkjørt og lader opp batteriene til i kveld når jeg skal videre på øving med damene mine og der etter trening 💁😳 haha.. ja dere hørte riktig. skal tro hvor nye energi jeg virkelig har til den treningen kl 21:30 men vi får se.. jeg skal i allefall på trening og i dag skrev jeg under kontrakt for 3 nye mnd med senteret så da skal det også brukes!! Blir hardkjør fremover nå dere 💁😌💯👌😘 herregud så jeg gleder meg! Skal bli skikkelig babe nå, så vet dere det.

I dag har jeg shopper så sinnsykt mye og brukt mye mere penger enn hva som var avtalt med meg selv 🙈🙈 herlighet… jaja livet igjen da dere 💁🙊 Hahaha 💁💁💁💯👌

I dag var jeg og Casanova oppe i 06:30 tiden for p gjøre oss klar og rekke alt som sto på planen før vi måtte dra avgårde. Isadora fikk fri fra bhg og sov litt lengre frem til 08:15 ca 🙃 når vi kom til Moa tog jeg, isadora og mamma oss en litt "sein" frokost på en rolig og behagelig kafé 😁 så uendelig deilig og bruke kvalitets tid med begge favoritt damene mine før jeg måtte forlate de å dra videre til møte. På denne lagene har de så sykt god mat, anbefales veldig!!

#spisestua

Dagens innkjøp skal jeg prøve å få postet i kveld når jeg er hjemme igjen fra trening om det ikke blir alt for seint og dere allerede er langt inne i drømmeland, noe det er en stor sjanse for, haha 🙈ellers har jeg hatt en veldig finne hektisk. Nå kan jeg nesten ikke vente med å dra på trening dere !!! 👌

Bestevennen min 😍😍 vi koser oss alltid sammen, elsker henne virkelig 😍😍

Håper alle har hatt en super fin torsdag og er like klar for helgen som jeg selv er 😍😍

1 kommentar

Siste innlegg