Klar for en full dag med festligheter

God helg alle søte mennesker!! ☺☺ i skrivende stund sitter jeg i bilen. Været er ikke akuratt så jævlig bra som det var meldt men hallo, det har vært mye verre før så det går fint. Vi klager ikke 💁

jeg aner ikke men tydeligvis når man sier at man snart er klar for avreise så virker det som om vi mennesker tror vi skal ut av landet eller helt på andre siden av kloden haha. Men vi skal faktisk ikke noe mer spennende enn til Ålesund 😂😂

Pakket og klar for full dag med festligheter og aktiviteter. Først skal vi levere Isadora hos tante og onkel. 🙃 Så drar jeg og Niklas videre til Moa for å shoppe inn siste greier til kvelden, før han drar videre til byen og jeg blir plukket opp av noen venninner og drar videre til bby shower 💁dette blir så bra dere, fy flate så jeg gleder meg!! Jeg skal møte masse mennesker som jeg ikke har sett på gudene veit hvor lenge ? Og i tillegg tinder +noen andre dating apper, Hahaha.. lol vi får nå se nåda hvor retarderte de dating folka er 🙊🙈 haha, veldig sjeldent at noen av de faller i smak på personlighet så det bruker å ende i katastrofe og latterkick.. hahaahahah 😂😂😂👌💯dør nesten bare av tanken dere 😆

I går var jeg så flink og gjorde alt klar til i dag så vi slapp alt dette stresset på morgenen for selv om vi hadde relativt god tid i dag så trengte vi den tiden likevel 💁 typis 🙈

Jeg kommer til å savne dette hjertegullet mitt 😍😍 vi har det så koselig i lag og i dag fikk vi tid til å både sminke oss og lakke neglene 💁💯☺💋 skikkelig kvalitetstid på morgenkvisten 😍😍 håper alle dere har hatt en like fin start på dagen som oss. Vi blogges etterpå da dere 😘😘

1 kommentar

Siste innlegg