Avreise i morgen

Hei og hopp alle sammen!! i dag er det fredag og hvor fantastisk er ikke det? 😁😁I dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å kose meg med Isadora og Casanova, noe jeg også kommer til å fortsette med ut kvelden. Jeg bare elsker at isadora er en skikkelig kose jente, kunne ikke ønsket noe mere. hun er bare så hyggelig altså😍😍

Været ute suger noe helt ekstremt så det er ikke gøy å se ut vindu engang 🙄 resten av kvelden skal jeg ikke bruke til så veldig mye annet enn å gjør klart til avreise i morgen og rydde her hjemme. I tillegg til å prøve legge meg tidlig så jeg faktisk klare å fungere i morgen og står opp passe opplagt og uthvilt! 💁Hvor jeg skal og hva jeg har på agendaen får dere vite litt senere, så følg med 😉

I går var jeg så død etter en hel dag med reising, møter og shopping med en venninne + rett på øving. Tror ikke jeg var hjemme før i 23 tiden så det ble lite update på bloggen, i know 😔 men sånn er livet, dere overlever nok sikkert 💁🙊💋

(Bildene er fra øvingen i går kveld)

1 kommentar

Siste innlegg